Auteur Topic: Beschadigd systeem volume  (gelezen 17974 keer)

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1381
  • -Ontvangen: 7985
  • Berichten: 44.006
  • Alleen een PB sturen als hier om gevraag wordt.
    • Truebase
Re: Beschadigd systeem volume
« Reactie #45 Gepost op: 20 november 2014, 08:56:04 »
Bedankt voor je update, 6TB was dus even teveel voor DSM  ;D


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-7   DS115J    DSM 7.1.1-42962-5   DS918+    DSM 6.2.4-25556-7
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-7   DS220+    DSM 7.2.2-72806-1
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-1   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-12
BeeDrive   1TB             BeeServer  BSM 1.1-65374                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-12

Ben(V)

  • Gast
Re: Beschadigd systeem volume
« Reactie #46 Gepost op: 20 november 2014, 09:46:36 »
Ben benieuwd of er dan snel een update voor DSM 5.1 komt want 6TB schijven worden snel populair.

Offline Martijndez

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 115
  • -Ontvangen: 191
  • Berichten: 1.186
Re: Beschadigd systeem volume
« Reactie #47 Gepost op: 20 november 2014, 15:16:27 »
Ik vraag me af of dit wel erge prioriteit heeft voor Synology. Ik moet zeggen dat de support deze keer toch erg tegenviel. Heeft nu bijna 7 weken geduurt voordat er een oplossing kwam. Lange responstijden (soms zelfs een week), informatie door mij gegeven niet goed lezen dus daardoor zaken dubbel vragen. Na de beta sluiting zelfs mijn support ticket vergegeten zonder oplossing. Niet reageren op de simpele zoals de vraag of ik van beta naar de final moest updaten. Zeer slecht engels, hierdoor onduidelijkheid van mij en niet reageren op verduidelijkingsvragen. Maar goed het is nu gelukkig opgelost.
DIY NAS, Core I3 3.8Ghz, 8gb DDR 1600, 6 x WD60EFRX, OpenMediaVault 2.*
DS115j, 1 x WD6400AACS met DSM 5.1

Offline Martijndez

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 115
  • -Ontvangen: 191
  • Berichten: 1.186
Re: Beschadigd systeem volume
« Reactie #48 Gepost op: 30 november 2014, 11:35:18 »
Als ik de releasenote bekijk hebben ze het inderdaad geimplenteerd in de nieuwe update:

Citaat
Fixed an issue where false warning could display in System Health on Play-series. [\quote]
DIY NAS, Core I3 3.8Ghz, 8gb DDR 1600, 6 x WD60EFRX, OpenMediaVault 2.*
DS115j, 1 x WD6400AACS met DSM 5.1


 

VERPLAATST: Schijf 1 beschadigd

Gestart door BirdyBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 0
Gelezen: 756
Laatste bericht 15 augustus 2018, 11:35:15
door Birdy
Volumes beschadigd

Gestart door EstherBoard NAS hardware vragen

Reacties: 9
Gelezen: 2910
Laatste bericht 03 oktober 2014, 21:18:16
door Esther
NAS geeft verkeerde schijf aan als beschadigd!?

Gestart door EdwinSBoard NAS hardware vragen

Reacties: 10
Gelezen: 2561
Laatste bericht 22 juni 2015, 18:38:20
door EdwinS
Opslagpool 1 beschadigd

Gestart door DarkeyeBoard NAS hardware vragen

Reacties: 9
Gelezen: 651
Laatste bericht 15 februari 2023, 11:51:20
door Birdy
Schijf beschadigd!! nieuwe erin maar schijf 1 blijft op beschadigd??

Gestart door DennisserBoard NAS hardware vragen

Reacties: 6
Gelezen: 2355
Laatste bericht 10 januari 2019, 11:13:34
door Birdy