Synology-Forum.nl
Hardware ondersteuning => NAS hardware vragen => Topic gestart door: Leroy op 15 juli 2011, 16:48:57
-
Hallo
Ik heb 1/2 maanden geleden een DS110J gekocht bij de mediamarkt.
Hij heeft een samsung ecogreen 1,5 tb maar nu is de adapter stuk.
Ik heb support een email gestuurd maar valt dit onder de garantie?
Want er is niks mee gebeurd.
Groeten Leroy
-
je hebt zeker een jaar garantie erop, dus terug naar de MediaMarkt.
Moet je wel de disk eruit halen.
Hoe weet je zeker dat het de adapter is? Kan je die ruilen misschien?
-
je hebt zeker een jaar garantie erop, dus terug naar de MediaMarkt.
Moet je wel de disk eruit halen.
Hoe weet je zeker dat het de adapter is? Kan je die ruilen misschien?
Het lampje is stuk, geen groen lampje niks, misschien ook de nas erbij. Ik weet niet wat er gebeurt is maar er was s' ochtends gewoon een groep uitgevallen, misschien kortsluiting ofzo?
Ik zal kijken wat ze zeggen op de mail anders op naar de mediamarkt
EDIT: Ik ga vandaag naar de mediamarkt service center.
EDIT: Ik kon hem niet meer ruilen, heb nu andere dingen gekocht (geen nas meer!)
Ben niet tevreden met dit product.