Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: Bithunter51 op 18 januari 2021, 16:04:38

Titel: Synology Drive melding Het SSL certificaat is gewijzigd
Bericht door: Bithunter51 op 18 januari 2021, 16:04:38
Ik krijg de melding van Synology Drive dat het het SSL certificaat is gewijzig. En er word dus niet meer gesyngroniseerd. na wat te hebben doorgelezen op het forum. Heb ik een nieuw zelfondertekent certificaat gemaakt. Helaas werkt het niet.
iemand die mij met dit probleempje kan helpen ?
groet Jan
 
Titel: Re: Synology Drive melding Het SSL certificaat is gewijzigd
Bericht door: Birdy op 18 januari 2021, 16:16:11
Dit Topic (https://www.synology-forum.nl/cloud-station/drive-client-2-0-2-'het-ssl-certificaat-is-gewijzigd'/msg284118/#msg284118) ook gelezen ?
Daar staat een of de oplossing in.
Titel: Re: Synology Drive melding Het SSL certificaat is gewijzigd
Bericht door: Bithunter51 op 19 januari 2021, 10:56:19
Ik zie hier geen oplossing bij staan
Titel: Re: Synology Drive melding Het SSL certificaat is gewijzigd
Bericht door: Birdy op 19 januari 2021, 11:05:41
Jawel hoor:
Citaat
Update: Ik ben er al uit. Gewoon het wachtwoord in het certificaat opnieuw invoeren "did the trick!"
Titel: Re: Synology Drive melding Het SSL certificaat is gewijzigd
Bericht door: Briolet op 19 januari 2021, 12:08:11
Anderzijds: Certificaten wijzigen niet zo maar. Het is daarom goed dat hij stopt als hij een wijziging bemerkt.

Maar als je de verbinding weer opnieuw instelt na de wijziging, moet het weer lopen.