Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: Bithunter51 op 18 januari 2021, 16:04:38
-
Ik krijg de melding van Synology Drive dat het het SSL certificaat is gewijzig. En er word dus niet meer gesyngroniseerd. na wat te hebben doorgelezen op het forum. Heb ik een nieuw zelfondertekent certificaat gemaakt. Helaas werkt het niet.
iemand die mij met dit probleempje kan helpen ?
groet Jan
-
Dit Topic (https://www.synology-forum.nl/cloud-station/drive-client-2-0-2-'het-ssl-certificaat-is-gewijzigd'/msg284118/#msg284118) ook gelezen ?
Daar staat een of de oplossing in.
-
Ik zie hier geen oplossing bij staan
-
Jawel hoor:
Update: Ik ben er al uit. Gewoon het wachtwoord in het certificaat opnieuw invoeren "did the trick!"
-
Anderzijds: Certificaten wijzigen niet zo maar. Het is daarom goed dat hij stopt als hij een wijziging bemerkt.
Maar als je de verbinding weer opnieuw instelt na de wijziging, moet het weer lopen.