Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: Pjotrb op 30 november 2020, 11:42:49
-
Package center toont: Verbinding mislukt. Controleer uw netwerk- en tijdinstelingen.
Ik kan normaal inloggen op mijn nas synology diskstation.
Maar als ik dan package center open verschijnt de melding.
Melding krijg ik in verschillende browsers (chrome, firefox)
find.synology.com geeft: Geen diskstaion gevonden.
Synology Assistant app toont de nas wel met status Ready
systeemtijd staat goed.
ip = 192.168.2.51:5000
dns = 8.8.8.8. en. 8.8.4.4
DMS versie = 6.2.1-23824 - updaten lukt niet , dan komt melding: status Verbinding mislukt.
Model: DS215j
Help! wat kan ik doen?
-
Waarom kan ik geen verbinding met Package Center maken? (https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/DSM/tutorial/Service_Application/Why_cant_I_connect_to_Package_Center)