Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: jelleruben op 12 mei 2015, 10:46:31

Titel: [Opgelost] Niet meer te bereiken na update
Bericht door: jelleruben op 12 mei 2015, 10:46:31
Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag mijn DS213j een update naar DSM 5.2-5565 gegeven.
Ik ben bang dat er iets niet is goed gegaan, ik kan mijn DS niet meer bereiken op jrstudios.synology.me,

hij is wel te bereiken op mijn interne ip adress. Ik heb op MyDS Center gekeken, en daar staat wel de juiste externe ip adres.
en de betreffende poorten staan in mijn router ook open.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
Titel: Re: Niet meer te bereiken na update
Bericht door: Ben(V) op 12 mei 2015, 10:51:53
Misschien is hij van ipadres verandert.
Had je hem op dhcp staan?
Ook als je heb een fixed ipadre had gegeven kan dat met een nieuwe release wel eens weer naar dhcp gezet zijn.

Kijk eens met de Synology Assitant.
Titel: Re: Niet meer te bereiken na update
Bericht door: jelleruben op 12 mei 2015, 11:03:03
IP adressen zijn niet veranderd, en de Synolgy Assitant vind mijn DS op het interne ip adres, en kan dan ook ermee verbinden.
Titel: Re: Niet meer te bereiken na update
Bericht door: jelleruben op 12 mei 2015, 11:20:28
Ik heb even verder gekeken, na contact met Ziggo te hebben gehad (omdat internet ook moeilijk deed)
Bleek dat iets verkeerd gegaan is na werkzaamheden. Ze hebben wat hersteld, en alles werkt weer...
Titel: Re: [Opgelost] Niet meer te bereiken na update
Bericht door: Briolet op 12 mei 2015, 11:22:18
Dus toeval dat de problemen net zichtbaar werden na de update.  ;)

Mooi dat het weer werkt.
Titel: Re: [Opgelost] Niet meer te bereiken na update
Bericht door: Ben(V) op 12 mei 2015, 11:28:04
Murphy's Law :!:
Titel: Re: [Opgelost] Niet meer te bereiken na update
Bericht door: jelleruben op 12 mei 2015, 11:28:13
Ja wel heel toevallig, maar kan ook frustrerend zijn, twee DS tegelijk updaten (één op een andere locatie)
en die ging goed, en die bij mij thuis ging ook goed, maar na het herstarten kreeg ik een wit scherm.

Dan schik je wel even, maar opeens weg internet... Modem opnieuw opgestart naar paar keer werkte niets meer. Dus dan maar
even bellen met ISP. En daar was een foutje gemaakt.