Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: rvldj op 09 mei 2022, 13:26:13
-
Goedemiddag,
Ik ben ongeveer een maand geleden overgestapt van KPN naar Ziggo. Ik heb 2 NASsen: 1 is via internet bereikbaar en heeft bij Synology.com ook het correcte nieuwe IP adres. Mijn 2e NAS is niet bereikbaar en heeft bij Synology.com de status Normaal maar het oude KPN IP-adres.
In de hoop dat de 2e NAS het nieuwe IP adres zou pushen heb ik al een herstart gedaan. Helaas ........ bij Synology blijft het oude IP adres staan.
Heel graag een advies hoe ik het IP adres bij Synology kan aanpassen. Bij voorbaat dank voor het meedenken! Groet, Rob
-
Die 2e NAS is intern wel bereikbaar?
Bedoel je met
en heeft bij Synology.com de status Normaal maar het oude KPN IP-adres.
account.synology.com bij DDNS?
Heeft die NAS wel toegang op het Internet?
-
Dag Birdy,
Dank voor je reactie. Inmiddels heb ik net het probleem opgelost. Binnen de NAS kan je bij Netwerk je ip-adres aanpassen. Dat heb ik gedaan en mijn ddns werkt weer. Dank voor je reactie. Groet, Rob