Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: antonov314 op 25 januari 2015, 12:06:41
-
Hé,
Ik heb een Synology NAS, alleen nu kan ik niet meer inloggen.
wat ik heb gedaan is de HD's leeg gemaakt met secure wipe en daarna me nas een reset gegeven dat hij alle account en zo weg haalt.
dit keurig netjes afgewacht tot de piep.
alleen nu als ik naar de mijn ip van me nas ga dan krijg ik een blauw scherm met Web Assistant en een draaiend icon en dan krijg ik de melding kon geen verbinding maken controlleer de verbinding.
voor de rest doet hij niks.
Ook het reset knop je op de achterzijde al geprobeerd maar doet ook niks.
Iemand een idee , wat dit zou kunnen zijn?
-
Denk dat ik het probleem, al verholpen heb.
NAS uit HD's er uit opstarten pagina wordt geladen met de melding dat HD's niet zijn geïnstalleerd.
Vervolgens weer uit bovenste HD er in en kreeg de melding dat DSM weer geïnstalleerd kon worden.
als dat klaar is, stop ik de andere HD's weer terug.
vind het wel raar dat ik dit eerst moet doen en dat het niet gelijk met 4 HD's kan. :'(
-
Maar is dat niet wat erg drastisch om meteen alle harde schijven compleet te wissen?
Met de Synology Assistant had je misschien kunnen achterhalen wat er fout zat?
-
NAS is niet van me zelf geleend van iemand om me data over te zetten van mijn eigen NAS en vervolgens die opnieuw in te richten.
Dus vandaar dat ik ze helemaal gewist had.
Maar ik kan de NAS weer in maar het gaat moeizaam.
ik moet hem elke keer weer uit en aanzetten om een HD toe te voegen.