L.S.,
Vannacht een algehele stroomstoring gehad in het dorp. Uitschakelen bewust meegemaakt, was nog wakker. Inschakelen na reparatie niet
Na het terugkeren hebben beide NASsen (een DS212+ en een DS1817+) netjes een bericht klaar gezet om te versturen, er komt echter maar één bericht als email binnen. Vermoedelijk is de DS1817 te snel weer in de lucht om het bericht daadwerkelijk te kunnen versturen.
Netwerk: Ziggo Modem (bridged) - Synology RT2600ac router - Asus 1108N switch - Synology DS1817+ en DS212+.
Is het mogelijk dat het bericht in de DS1817 wordt vertraagd, zodat dit 'pas' wordt verstuurd als het netwerk weer beschikbaar is?
Gewoon een minuut (of twee) vertragen ..of.. vertragen totdat het 'bekend'is dat het netwerk weer 'live' is?
Spanning is volgens mij net na 02:00 uur teruggekeerd.
Net een instelling aangepast, zou dat de oorzaak kunnen zijn dat de mail niet was gestuurd?
In de bijlagen de meldingen voor beide, de mail van alleen de DS212, een deel van het logboek en de setting van de DS1817 gewijzigd.
gr.
Willie