Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: Colt4u op 05 mei 2021, 11:26:52
-
Is het mogelijk om de DSM terug te zetten naar de vorige versie? Zonder veel ICT kennis?
Sinds de laatste DSM update werkt Sonarr niet meer en heb ik een conflict op poort 8989. Blijkbaar is dit een probleem wat meerdere mensen al eens met Sonarr hebben gehad na een DSM update. De oplossingen die men dan gebruikt gaat boven mijn pet. Gebruik van Win SCP en Putty en dergelijke. Ik gebruik een NAS omdat het alles wat makkelijker zou moeten maken.
Heel graag hulp.
-
Nee, niet zonder een behoorlijke achtergrond kennis. En zeker niet zonder kennis van het gebruik van Putty, WinSCP en dergelijke.
En zelfs dan kan het vreselijk fout gaan.
-
Dank je voor snelle reactie.
heb jij misschien dan een ander idee hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen ? Ik heb al geprobeerd om Sonarr opnieuw te installeren en toen kwam hij met de melding van het poort-conflict.
Gewoon NAS maar vergeten en Sonarr op PC installeren?
-
Dit Topic gaat over DSM terugzetten naar vorige versie.
Betreft Sonarr, heb je al een Topic (https://www.synology-forum.nl/overige-3rd-party-packages/sonarr-werkt-niet-meer-sinds-laatste-dsm-update/msg299026/#msg299026), eventuele vragen/antwoorden in dat Topic.