Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: demoon op 17 september 2013, 19:33:39
-
Als ik mijn nas 213+ laat zoeken naar een dsm update, geeft hij als antwoord ik kan hem niet vinden controleer netwerk verbinding in het rood.
Ook werkt mijn benadering van buitenaf niet meer, ik zie op de achterkant van de nas ook geen lichtje branden bij de netwerk aansluit kabel (hoort dat eigenlijk)
Voorheen werkten alles perfect, ik kan wel mijn nas benaderen via mijn pc of iphone en ik kan gewoon dscam op mijn iphone zien, het lijkt wel of de nas geen internet verbinding heeft om bv een update te halen of om andersom benadert te worden door bv synology.me
Het enige wat ik mijn kan herinneren is dat ik een keer stroom uitval heb gehad waardoor alles uit is geweest.
Kan iemand mij helpen??
thx
-
Ik heb in het verleden ooit eens een helpdesk gebeld die mij online kon helpen via een programma, maar ik kan nergens meer het nummer vinden, ik dacht dat ik het via dit forum had, is er iemand die dit weet?
Of kan iemand mijn helpen.
-
Als je een stroom uitval hebt gehad en je hebt je NAS op DHCP staan ipv een vast ip-adres kan je NAs een ander IP-adres hebben gekregen waardoor je port forwards in je router waarschijnlijk niet meer kloppen.
Of je Router heeft de port-forwards niet vastgehouden.
-
Bedankt zandhaas Ik heb nu alles gecontroleerd en alles staat goed ingesteld, toen heb ik bij mijn internet switch die na mijn router komt even de kabels verwisseld en goed aangedrukt allemaal, ook heb ik de netwerkkabel van mijn modem naar mijn router vernieuwd, en alles weer geresed (had ik al eerder gedaan) en nu werkt alles weer.
Ik kan nu weer van buitenaf weer alles bereiken, ds cam ds audio, ds finder
Het enige wat niet werkt is ds photo, als ik daar op inlog via synology.me krijg ik
Aanmelden mislukt u moet u photostation -pakket installeren of upgrade in package center van dsm
Maar hij is geïnstalleerd en er is geen update wat kan dit zijn?
-
ik kan nergens meer het nummer vinden
Gewoon even op de Site kijken.....makkelijker kan het niet ;)
http://www.synology.com/company/contact_us.php?lang=nld (http://www.synology.com/company/contact_us.php?lang=nld)
Maar volgens mij is dat niet meer nodig 8)
-
Ik had op de site gekeken, maar ik dacht dat dit het niet was, ik meen me te herinneren dat het een betaal nummer was die helpdesk logde toen bij mij in met een programmatje en kon op afstand alle instellingen doen.
Weet iemand nog de oplossing voor photostation, daar snap ik niks van, als de rest wel werkt zou je denken dat die het ook moet doen.
thx
-
Photo Station gebruikt poort 80 en/of 443 (HTTPS).
Check poort 80 in je router of als je HTTPS gebruikt, poort 443.
-
oke ga ik even proberen
-
Birdy dat was het, ik begrijp niet waarom die poort 80 opeens uit mijn router weg was, maar het werkt weer allemaal.
Nu maar hopen dat het stabiel blijft.
thx
-
Mooi zo :D