Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: tafuyt op 10 april 2014, 13:25:27
-
Hallo,
Ik kreeg deze morgen de melding op mijn diskstation dat er een update was van DSM 5.0. Upadate gedownload en uitgevoerd. Na 10 minuten kreeg ik de melding dat diskstation opnieuw aan het opstarten was maar na 20 minuten was hij nog niet opgestart. Ik heb mijn toestel dan manueel afgesloten en opnieuw aangezet.Na een kwartier van intens geflikker van de 4 statuslampjes zijn status en Lan groen, disk uit en blijft het blauwe voedingslampje flikkeren. De Synology Assistant vindt geen server meer terug. Wat is er misgelopen en hoe dit oplossen?
Mvg
Taf
synology DS112J
-
Oeps... (http://www.synology-forum.nl/synology-dsm-5-0/dsm-5-0-4458-update-2-is-uit/)
Hopelijk komt er snel een oplossing.
-
Ik heb hetzelfde probleem. Opnieuw DSM installleren is geen optie.
-
Ik heb hier hetzelfde probleem.
versie 5.0.4458 op een DS112J
reset en opnieuw installeren helpt niet.
-
:twisted: :evil:
Hier het zelfde gedonder met mijn DS112j, niet meer te vinden. Als ik de assistent draai kan ik de NAS zien, maar het .pat bestand installeren lukt niet. Ik krijg de melding dat ik poort 23 voor Telnet maar open moet gooien voor support....
Lekker dan......... :(
-
ik heb exact hetzelfde probleem
-
Ik wilde kijken of de download voor de 112J beschikbaar was en nee, helemaal niet. Misschien is deze weggehaald. De ds411+II is vlot verlopen.
-
Ik wilde kijken of de download voor de 112J beschikbaar was en nee, helemaal niet. Misschien is deze weggehaald.
Klopt ja:
http://www.synology-forum.nl/synology-dsm-5-0/dsm-5-0-4458-update-2-is-uit/new/#new
-
Ik heb gisteravond een ticket aangemaakt op de synology web site.
Vanmorgen om 4 uur reactie had.
na dat ik reageerde op de mail, binnen 10 minuten response.
Vervolgens toen ik twee uur later thuis kwam de gemailde patch geïnstalleerd en poort 23 voor support opengezet.
Kreeg weer binnen 10 minuten reactie dat het gefixt was.
Ik kan nu weer inloggen en zo te zien werk alles weer.
Groet,
Wilco
-
Top toch van Synology support.
-
Hier het zelfde ! Gisteravond ticket aangemaakt, vannacht om 4 uur een mail met instructies, vanochtend uitgevoerd, en later op de middag hebben ze via Telnet de boel in orde gemaakt (y) !
Knullig van de update, maar zeker hulde voor de service !!!
Het antwoord:
Dear customer,
Thank you for contacting Synology support.
We may need your permission to access your DS through telnet service. Please follow the instruction below:
1. Power off DiskStation (DS) and take out all disks
2. Power on DS without disks
3. Run Assistant and perform the installation with the latest DSM patch and Assistant. You could get them in Download Center of Synology web site
4. Under this way, the installation will be failed but the telnet will be open
5. Please open the port 23 on your router for DS NAT IP (ex. 192.168.xx.xx or 10.0.xx.xx)and we could login via telnet
6. Please insert the disks back to DS without rebooting and provide us the following information
Remote Access Instructions
===============================================================
1. Standard Ports we need you to open: 23
(Please see this link on how to forward your ports, and then select the TELNET application:
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm)
2. WAN IP Address of your Synology NAS:
[Please go to http://www.canyouseeme.org/ to fill in the above information and check if the port is open or not]
===============================================================
If you have other concerns or suggestions, please feel free to contact us again.