Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: jeltel op 11 juli 2018, 11:26:53

Titel: Contact Support: Failed to connect to Synology Server
Bericht door: jeltel op 11 juli 2018, 11:26:53
Ik probeer een support vraag te stellen, maar ik krijg op de NAS zelf geen connectie met de Synology server voor de Support. Ik kan wél checken op updates en die downloaden, maar de help pagina's én deze pagina blijven leeg. Hoe kan ik dit oplossen?
Titel: Re: Contact Support: Failed to connect to Synology Server
Bericht door: dvandonkelaar op 11 juli 2018, 11:34:53
Tickets kunnen ook ingediend worden via https://account.synology.com/nl-nl/support (https://account.synology.com/nl-nl/support)
Titel: Re: Contact Support: Failed to connect to Synology Server
Bericht door: jeltel op 11 juli 2018, 11:40:09
Klopt, maar het moet gewoon kunnen via de NAS zelf. Stuk makkelijker ook ;)
Titel: Re: Contact Support: Failed to connect to Synology Server
Bericht door: Ben(V) op 11 juli 2018, 11:45:06
Controleer of je DNS en default gateway goed staan.
Controleer in het control panel bij updates of hij wel kan zoeken naar nieuwe DSM updates.
Titel: Re: Contact Support: Failed to connect to Synology Server
Bericht door: Birdy op 11 juli 2018, 11:50:54
Kan natuurlijk ook zo zijn, dat de Synology Server gewoon niet reageert, op dit moment en later weer wel. ;)
Als je n.l. geen fout melding krijgt bij het checken van DSM updates, dan heb je geen netwerk probleem.
Titel: Re: Contact Support: Failed to connect to Synology Server
Bericht door: Birdy op 11 juli 2018, 16:54:28
Net even getest, bij mij werkt het gewoon.

[attach=1]