Synology-Forum.nl

Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: Anonymous op 08 september 2007, 10:59:52

Titel: cannot allovate driver buffer
Bericht door: Anonymous op 08 september 2007, 10:59:52
Hoi,

Ik heb een 107e en wil de firmware upgraden. Ik krijg de foutmelding cannot allovate driver buffer en kom niet verder.

Iemand die de oorzaak weet......?
Of beter gezegd.... wie weet een oplossing?

groeten
wim
Titel:
Bericht door: Anonymous op 08 september 2007, 17:53:50
Heb je 100% zeker de juiste versie gedownload? Dus niet voor de 107 ofzo?
Titel:
Bericht door: Anonymous op 09 september 2007, 06:04:43
jazeker.

ik heb gedoeload synology_powerpc_107e_0510.zip . Kan niet missen.
Titel:
Bericht door: Björn op 10 september 2007, 10:43:05
http://www.synology.com/enu/forum/search.php (http://www.synology.com/enu/forum/search.php)

Zoek op 'driver buffer' en zet een vinkje bij 'Search for all terms'

De makkelijkste oplossing lijkt een reset van de synology te zijn zodat je de firmware daarna 'als nieuw' kunt installeren en niet als update..

Groet
Titel:
Bericht door: Anonymous op 10 september 2007, 19:17:05
Uiteraard heb ik dat allemaal al gedaan.

Ik kreeg de volgende reactie van synology

Dear Wim,
Thank you for the feedback.

We've discovered a possible factor for this cause, and the solution is to disable Jumbo Frame and all enabled services before the upgrade (to free the memory occupied).

If the upgrade completed successfully, be sure to enable all the services and Jumbo Frame.

Please feel free to pass on this solution to anyone who is suffering the same error messages.

Let us know how it works out.

Thank you,
Mike



Ik moet het nog proberen en ik zal de resultaten melden.

groeten
wim
Titel:
Bericht door: Anonymous op 11 september 2007, 20:49:03
Yep, dit was de oplossing.

Ging prima.

Goh, een keer wat anders. Zelf een vraag stellen en ook zelf de oplossing vermelden....


groeten
wim





Citaat van: "Anonymous"
Uiteraard heb ik dat allemaal al gedaan.

Ik kreeg de volgende reactie van synology

Dear Wim,
Thank you for the feedback.

We've discovered a possible factor for this cause, and the solution is to disable Jumbo Frame and all enabled services before the upgrade (to free the memory occupied).

If the upgrade completed successfully, be sure to enable all the services and Jumbo Frame.

Please feel free to pass on this solution to anyone who is suffering the same error messages.

Let us know how it works out.

Thank you,
Mike



Ik moet het nog proberen en ik zal de resultaten melden.

groeten
wim
Titel:
Bericht door: Björn op 12 september 2007, 09:48:39
:)