Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: Jozef op 25 oktober 2014, 11:57:32
-
Als ik me wil aanmelden bij DSM dan krijg ik de melding zoals in de bijlage. Ik heb aan staan dat bij 2x verkeerd aanmelden ik geblokt dien te worden. Ik heb me NIET 2x verkeerd aangemeld. Het lukt ook niet vanaf verschillende computers in verschillende netwerken, dus met verschillende IP adressen.
Als ik de diskstation reset kan ik er weer in voor 1x maar de 2e keer krijg ik weer de melding. Iemand enig idee :?: :?: :?: :?: :?: :?:
-
Hmmmm, lees net wat op het engelse forum
http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=232&t=91879 (http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=232&t=91879)
Lijkt ook met de update te maken te hebben.
-
Inderdaad, zou dus OOK snel een ticket inleggen of wagen aan 1 van de kennelijke oplossingen.
Synology Ticket:
https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld
Of als je DS is geregistreerd of wilt registreren en dan een ticket:
https://myds.synology.com/support/register.php?lang=nld
Of via DSM (alleen versie 5 en hoger): Hoofdmenu > Support Center > Contact Support.
Of als je wilt bellen:
https://www.synology.com/nl-nl/company/contact_us