Synology-Forum.nl
Firmware => Synology DSM algemeen => Topic gestart door: postvak op 27 augustus 2014, 20:35:24
-
Iets vreemds aan de hand : 2 weken geleden 2-staps verificatie aangezet gezien alle commotie met hacks etc.
Werkt prima. Gebruik hiervoor de Authy app op de Iphone, werkt perfect......tot vandaag.
Ik geef username, password in, en kom bij het veld " Voer uw 6 cijferige code" in. Tot 2x een (nieuwe) code ingegeven...lukt niet. Dan maar de opties gekozen om de code naar mijn e-mailadres te laten sturen....gewacht en gewacht maar geen e-mail met de code !
Daarna nog een keer met een nieuwe Authy code geprobeerd en bam ! op ip-adres geblokkeerd. Krijg direct een e-mail binnen vanaf de nas gestuurd dat op dit ip adres geblokkeerd is (dus e-mail werkt) \\
Mijn Macbook een nieuw ip adres gegeven, en kan weer opnieuw username/password ingeven. Maar opnieuw werkt de extra cijfercode niet, opnieuw naar e-mail laten sturen en wederom geen e-mail van de nas... en dus nog steeds geen toegang ?
Zijn er meer mensen die hiervan hinder ondervinden ? Is dit een storing bij Synology ? of ??
Bedankt voor jullie hulp en/of tips !
Enig
-
Loopt je tijd goed op je telefoon en op je NAS?
-
Probeer dit eens
-
Welke app is dit ? Ik gebruik Authy.
-
Ik ook.
Dit staat onder instellingen.
-
Deze app gebruik ik.