Auteur Topic: Mappen niet zichtbaar  (gelezen 1854 keer)

Offline Marcelklim

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 3
  • -Ontvangen: 2
  • Berichten: 31
Mappen niet zichtbaar
« Gepost op: 17 januari 2014, 13:26:29 »
In file station, maar ook in cloudstation zijn mijn mappen niet meer zichtbaar. Alleen de homes map is nu zichtbaar. Ik ben ingelogd als administrator, heb voor alle mappen lees en schrijfbevoegdheden ingesteld en heb in de gedeelde mappen ook de bevoegdheden ingesteld. Toch worden de mappen niet meer zichtbaar. Dit euvel is ontstaan na de update naar DSM 4.3. Ik heb een soortgelijk topic hier gevonden maar daar kwam geen antwoord uit.

Offline Marcelklim

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 3
  • -Ontvangen: 2
  • Berichten: 31
Re: Mappen niet zichtbaar
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2014, 17:15:21 »
Na veel gepuzzel bleek het uiteindelijk toch in de gebruikersrechten te zitten. Er waren conflicterende gebruikersrechten gevuld, waardoor de server, de rechten naar beneden bijstelde waardoor alleen de map home zichtbaar was.


 

Geen toegang tot gesynchroniseerde mappen vanuit Windows verkenner

Gestart door rekoBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 0
Gelezen: 1366
Laatste bericht 23 maart 2016, 12:37:48
door reko
gezocht uitleg voor het synchroniseren met cloud van 2 lokale mappen naar nas

Gestart door van LunterenBoard Cloud Station & Drive

Reacties: 1
Gelezen: 1614
Laatste bericht 22 oktober 2016, 09:30:47
door Ben(V)
Selectief data (uit diverse mappen) van NAS syncen naar Dropbox mogelijk?

Gestart door KiterikBoard Cloud Sync

Reacties: 2
Gelezen: 1849
Laatste bericht 13 augustus 2017, 12:20:11
door Birdy
Synology Drive (dubbele mappen)

Gestart door Syno_NasjeBoard Cloud Station & Drive

Reacties: 0
Gelezen: 1614
Laatste bericht 12 april 2018, 16:32:35
door Syno_Nasje
403 error bij bladeren door mappen

Gestart door swellBoard Web Station

Reacties: 2
Gelezen: 1391
Laatste bericht 02 juli 2019, 11:45:02
door swell