Synology-Forum.nl

Packages => Officiële Packages => Download Station => Topic gestart door: fla op 14 december 2017, 17:52:35

Titel: verbroken koppeling bij download
Bericht door: fla op 14 december 2017, 17:52:35
Goede avond, alweer een hele tijd geleden dat ik nog eens een vraag heb. Ik heb sinds vandaag een probleem met 'download station' ik krijg namelijk steeds de melding 'verbroken koppeling'. Ik heb het 'download station' al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar krijg nog steeds die melding.
Tevens heb ik alles eens uitgeschakeld (telenet, nas, laptop) en heropgestart tevens zonder resultaat.
Ik vind het dus niet, iemand zoiets al voorgehad ?
Alvast bedankt 
Titel: Re: verbroken koppeling bij download
Bericht door: Birdy op 14 december 2017, 18:20:03
Probleem is waarschijnlijk met, van waar je download.
Titel: Re: verbroken koppeling bij download
Bericht door: fla op 14 december 2017, 18:24:52
U bedoeld ? Eén van de download adressen in BT-zoeken ?
Titel: Re: verbroken koppeling bij download
Bericht door: fla op 14 december 2017, 18:50:49
Het zou wel eens goed kunnen zijn dat er ene niet werkt, kan ik dat ergens zien, ik bedoel, van waar de download met melding 'verbroken koppeling' komt ?
Titel: Re: verbroken koppeling bij download
Bericht door: Birdy op 14 december 2017, 19:35:29
Het is niet helemaal het probleem wat je hebt echter, wel een goed voorbeeld, dat het niet aan download station ligt.
Zie hier (https://www.synology-forum.nl/download-station/verbroken-koppeling-vanuit-zoekopdracht/).
Titel: Re: verbroken koppeling bij download
Bericht door: fla op 14 december 2017, 19:44:41
Misschien alle BT-zoeken eens verwijderen en opnieuw zetten
Titel: Re: verbroken koppeling bij download
Bericht door: fla op 15 december 2017, 08:40:38
Tof, deze morgen blijkt het probleem opgelost