Synology-Forum.nl

Packages => Officiële Packages => Download Station => Topic gestart door: jhcernst op 30 september 2008, 13:52:49

Titel: mailserver niet te bereiken
Bericht door: jhcernst op 30 september 2008, 13:52:49
Ik ben net in het bezit van de DS108J. Als ik mijn download instellingen wil gaan aanpassen, is mijn mailserver niet meer te bereiken. Als ik de DS108J afsluit kan ik mijn mail weer ophalen. Wat is hier aan de hand?
Titel: Re: mailserver niet te bereiken
Bericht door: Björn op 30 september 2008, 14:13:01
Kun je het iets uitgebreider uitleggen? Welke mailserver bijvoorbeeld? En wie/wat kan deze mailserver niet bereiken? Heb je een mailserver op de Synology geinstalleerd?
Titel: Re: mailserver niet te bereiken
Bericht door: jhcernst op 30 september 2008, 17:10:28
Ik gebruik pop3 via Oulook 2007. Als ik dus op de normale manier mijn mail ophaal, zegt het programma:" Kan de server niet bereiken". Als ik dan de DS108J uitschakel, kan ik wel mijn post ophalen. De DS108J is met een dynamisch IP aangesloten, vooralsnog.
Titel: Re: mailserver niet te bereiken
Bericht door: Plex_Force op 01 oktober 2008, 21:39:30
Meer info is wel gewenst. Oa je ip adressen, gateway, dns etc.