Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Download Station => Topic gestart door: Jos van Zanten op 24 november 2021, 20:16:42
-
Sinds mijn update naar DSM 7 en de daarbij behorende pakketten heb ik geen zoekresultaat meer in Download Station met BT.
In Emule heb ik nog wel zoekresultaten.
Hoe kan ik dit probleem verhelpen.
Als vast bedankt voor de hulp.
Jos van Zanten
-
Meen dat er net update is die dit probleem in releasenotes benoemt.
Ik kreeg die in package center op de nas al aangeboden. Effe gechecked: klopt:
Version: 3.9.3-4609
(2021-11-17)
Fixed Issues
Fixed an issue where users could not download files via the BT search function.
Minor bug fixes.
-
Ik heb net even Download Station geïnstalleerd en getest, maar bij mij werkt het gewoon.
[attach=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Herinstalleer Download Station eens, of is deze (nog) niet bijgewerkt.
-
Hallo Bobo,
Bedankt voor je reactie.
Ook ik heb de versie 3.9.3-4609 geïnstalleerd maar de zoekfunctie doet het bij mij nog steeds niet. :(
-
Birdy ook jij bedankt voor je reactie.
Ook ik heb beide door jou genoemde versies in gebruik maar helaas werkt de zoekfunctie nog steeds niet.
-
Ik gebruik downloadstation al tijdje niet. Heb net ook even gezocht met Avatar en krijg zelfde scherm als Birdy.
-
Herinstalleren al geprobeerd?
-
Bedankt voor de reacties,
Ik ga hem verwijderen en opnieuw installeren.
-
Goede avond allemaal.
Ik heb net Download Station helemaal verwijderd, inclusief de database, en daarna opnieuw geïnstalleerd.
En nu doet hij het als een zonnetje, krijg bij Avatar een hele lijst. :D
Iedereen bedankt voor het meedenken!
Jos.
-
8)
-
Hoi, ik ben nog een beginner , en heb het zelfde probleem met het zoeken.
de app opnieuwe geinstalleerd werk dus niet maar je gaf aan databaseschoonmaken hoe deed je dat?
kun je dat delen aub
-
Goede morgen,
Bij het uninstallen komt hij met die optie, je kan een vinkje zetten.
Hoop voor je dat het met deze tip wel lukt.
Groeten, Jos.
En iedereen nog hele leuke kerstdagen en een geweldig 2022!
-
Hallo,
Sinds een week heb ik dit probleem ook op mijn beide NAS'sen. Het verwerken van aangeboden NZB-bestanden (in Spotnet aangemaakt) werkt probleemloos, alleen het opzoeken van resultaten in DS resulteert in lege schermen.
NAS 1
DSM versie 6.2.4-25556 Update 2
Download Station versie 3.8.16-3566
NAS 2
DSM versie 7.0.1-42218
Download Station versie 3.9.3-4609
Op basis van dit draadje op beide NAS'sen DS verwijderd inclusief DB en opnieuw geïnstalleerd, maar probleem blijft op beide NAS'sen bestaan. Heeft iemand nog ideeën voor een oplossing?
Als vast bedankt voor de hulp,
Marco