Auteur Topic: geen overeenkomst gevonden  (gelezen 7531 keer)

Offline santijn

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 8
geen overeenkomst gevonden
« Gepost op: 23 september 2012, 15:49:57 »
Download station vind geen files meer.
Ik krijg met elke zoekopdracht de melding "geen overeenkomst gevonden"
Dit is spontaan opgekomen. Het heeft altijd gewerkt.
Ik heb wel de NAS geüpdatet naar versie DSM 4.1-2636.
Omdat ik download station niet vaak gebruik kan het zijn dat dit probleem na de update is ontstaan.

Wat me overigens ook opvalt is dat het erg lang duurt voordat ik ben ingelogd. Dit duurt tot 5 minuten.

Sterker download station is nog steeds bezig met aanmelden >5 minuten.

De poorten 16881 en 6881 heb ik nu ook open gezet. Maar heeft geen zin gehad.

Heeft iemand een idee hoe ik het geheel weer werkend krijg?

Offline raptile

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 66
  • -Ontvangen: 131
  • Berichten: 1.263
Re: geen overeenkomst gevonden
« Reactie #1 Gepost op: 23 september 2012, 16:35:58 »
Heb je downloadstation al eens opnieuw geinstalleerd?
(Weet niet 100% zeker of dit mogelijk is via package center maar ik dacht het wel)
If UNIX isn\'t the solution, you\'ve got the wrong problem...

Is RAID hetzelfde als een backup?

Heeft het antwoord van een gebruiker je geholpen met het oplossen van je probleem?
Geef hem/haar een bedankje door op de bedankt knop te drukken!

Offline santijn

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 8
Re: geen overeenkomst gevonden
« Reactie #2 Gepost op: 07 oktober 2012, 23:16:00 »
ja,ik heb het opnieuw geïnstalleerd. Ook de software firewall volledig opengezet. Maar helaas. Ik snap er niets van.
Nog ideeën?

Offline raptile

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 66
  • -Ontvangen: 131
  • Berichten: 1.263
Re: geen overeenkomst gevonden
« Reactie #3 Gepost op: 08 oktober 2012, 00:28:33 »
Ik heb geen idee...
zet je NAS eens in het engels.
Ik ben benieuwd welke melding er dan komt.
If UNIX isn\'t the solution, you\'ve got the wrong problem...

Is RAID hetzelfde als een backup?

Heeft het antwoord van een gebruiker je geholpen met het oplossen van je probleem?
Geef hem/haar een bedankje door op de bedankt knop te drukken!

Offline santijn

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 8
Re: geen overeenkomst gevonden
« Reactie #4 Gepost op: 11 oktober 2012, 23:09:36 »
De melding die ik nu krijg is : No Match found.
Als ik een torrent handmatig invoer, werkt het wel.
Maar ik was hiervoor erg te spreken over de zoekfunctie.

pinkdot

  • Gast
Re: geen overeenkomst gevonden
« Reactie #5 Gepost op: 11 oktober 2012, 23:32:05 »
Citaat van: "santijn"

Wat me overigens ook opvalt is dat het erg lang duurt voordat ik ben ingelogd. Dit duurt tot 5 minuten.

Sterker download station is nog steeds bezig met aanmelden >5 minuten.


Wat bedoel je hier precies mee? Duurt het inloggen/laden op DSM zo lang?
Als er nog processen lopen bij het opstarten van Download Station, check die dan eens, elke zijn het die veel cpu vragen?


Verstuurd van mijn Transformer TF101 met Tapatalk

Offline santijn

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 8
Re: geen overeenkomst gevonden
« Reactie #6 Gepost op: 14 oktober 2012, 14:11:40 »
Wat betreft het lang duren van het inloggen, dit zou wel eens kunnen zitten in het programma/app lastpass.

Echter het hoofdprobleem dat de zoekfunctie niet werkt, krijg ik maar niet opgelost.
Ik de modem firewall uitgezet en poort 1 t.m 9999 opengezet.
Ook inloggen met een andere browser.
De NAS via LAN rechtstreeks op de modem aangesloten ipv op de router.
Alles zonder succes.

Het blijft vaag, temeer dit probleem er in het verleden nooit is geweest. Er zijn alleen updates geinstalleerd van de DSM.

Nog ideeen?

gr.

Offline santijn

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 8
Re: geen overeenkomst gevonden
« Reactie #7 Gepost op: 15 oktober 2012, 10:53:51 »
Update,
het  wordt nog beter (not) ik heb twee nas servers. Eentje staat bij mijn vader. Hier is hetzelfde probleem.
De enige overeenkomst die we hebben is dat we beide bij Ziggo als provider zitten.

Zou dit er mee te maken kunnen hebben?

Hoewel we wel kunnen downloaden als we handmatig en torrent toevoegen.

gr,

Offline wrc1

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 28
Re: geen overeenkomst gevonden
« Reactie #8 Gepost op: 17 oktober 2012, 10:25:17 »
ik heb dit ook eens voor gehad. na lang zoeken hielp dit bij mij :

- ga naar configuratiescherm
- kies voor netwerk
- zet handmatige configuratie uit
- zet netwerkconfig automatisch ophalen (dhcp) aan
- herstart de nas

kijk of je nu kan downloaden ? Ik heb daarna terug handmatige configuratie aangezet en dan werkte alles wel terug.

Hopelijk werkt deze oplossing voor je.

Offline santijn

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 8
Re: geen overeenkomst gevonden
« Reactie #9 Gepost op: 24 oktober 2012, 21:08:26 »
Hellaas. Vreemd genoeg gaat het inloggen nu wel sneller.
Zou er dan "iets" fout staan in de router?

Offline Philip J

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 5
Re: geen overeenkomst gevonden
« Reactie #10 Gepost op: 24 oktober 2012, 22:39:07 »
Ik heb exact hetzelfde probleem, vind niets meer met downloaden. Ook voorheen geen problemen, spontaan ontstaan.
Suggesties?

Ik lees dit ergens,

 Hieronder een overzicht met de nieuwsserver van alle providers. Alleen de beste server van iedere provider worden genoemd. Het is niet mogelijk om gebruik te maken van de server van een andere provider dan degene die je gebruikt om te internetten.

Ik heb nu UPC als internetprovider maar daarnaast nog een werkend account bij Xs4all, via Spottnet lukt het wel om via Xs4all te downloaden. Met de Synology niet.

Offline Philip J

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 2
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 5
Re: geen overeenkomst gevonden
« Reactie #11 Gepost op: 24 oktober 2012, 23:57:34 »
Opgelost, eerder werkte de reset niet, nu wederom de stekker eruit, even gewacht en het werkt weer. Ook met 2 verschillende providers.

Offline santijn

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 8
Re: geen overeenkomst gevonden
« Reactie #12 Gepost op: 28 oktober 2012, 18:06:58 »
bij mij werkt ook de rest niet. Ik blijf hoop houden op de juiste info,


 

Geen mail meer na update naar DSM 6.0

Gestart door mdnooyerBoard Mail Station

Reacties: 7
Gelezen: 3927
Laatste bericht 29 april 2016, 22:17:37
door Jac Engels
geen netwerk bij configuratie externe toegang

Gestart door eriksmitBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 2
Gelezen: 1991
Laatste bericht 07 mei 2016, 07:23:23
door Ds211
Geen verbinding meer met internet meer

Gestart door Matr1xBoard Synology Router

Reacties: 41
Gelezen: 16033
Laatste bericht 02 oktober 2016, 19:41:37
door Matr1x
gebruiker buitengesloten, geen webinterface

Gestart door denbeirenBoard Synology DSM 6.0

Reacties: 3
Gelezen: 1846
Laatste bericht 26 november 2016, 13:24:05
door Hempie
Surveillance versie 8 geen bewegingsdetectie mogelijk

Gestart door MartijnHendriksBoard Surveillance Station

Reacties: 4
Gelezen: 2360
Laatste bericht 01 februari 2017, 22:31:34
door MartijnHendriks
Loading...