Synology-Forum.nl

Packages => Officiële Packages => Download Station => Topic gestart door: santijn op 23 september 2012, 15:49:57

Titel: geen overeenkomst gevonden
Bericht door: santijn op 23 september 2012, 15:49:57
Download station vind geen files meer.
Ik krijg met elke zoekopdracht de melding "geen overeenkomst gevonden"
Dit is spontaan opgekomen. Het heeft altijd gewerkt.
Ik heb wel de NAS geüpdatet naar versie DSM 4.1-2636.
Omdat ik download station niet vaak gebruik kan het zijn dat dit probleem na de update is ontstaan.

Wat me overigens ook opvalt is dat het erg lang duurt voordat ik ben ingelogd. Dit duurt tot 5 minuten.

Sterker download station is nog steeds bezig met aanmelden >5 minuten.

De poorten 16881 en 6881 heb ik nu ook open gezet. Maar heeft geen zin gehad.

Heeft iemand een idee hoe ik het geheel weer werkend krijg?
Titel: Re: geen overeenkomst gevonden
Bericht door: raptile op 23 september 2012, 16:35:58
Heb je downloadstation al eens opnieuw geinstalleerd?
(Weet niet 100% zeker of dit mogelijk is via package center maar ik dacht het wel)
Titel: Re: geen overeenkomst gevonden
Bericht door: santijn op 07 oktober 2012, 23:16:00
ja,ik heb het opnieuw geïnstalleerd. Ook de software firewall volledig opengezet. Maar helaas. Ik snap er niets van.
Nog ideeën?
Titel: Re: geen overeenkomst gevonden
Bericht door: raptile op 08 oktober 2012, 00:28:33
Ik heb geen idee...
zet je NAS eens in het engels.
Ik ben benieuwd welke melding er dan komt.
Titel: Re: geen overeenkomst gevonden
Bericht door: santijn op 11 oktober 2012, 23:09:36
De melding die ik nu krijg is : No Match found.
Als ik een torrent handmatig invoer, werkt het wel.
Maar ik was hiervoor erg te spreken over de zoekfunctie.
Titel: Re: geen overeenkomst gevonden
Bericht door: pinkdot op 11 oktober 2012, 23:32:05
Citaat van: "santijn"

Wat me overigens ook opvalt is dat het erg lang duurt voordat ik ben ingelogd. Dit duurt tot 5 minuten.

Sterker download station is nog steeds bezig met aanmelden >5 minuten.


Wat bedoel je hier precies mee? Duurt het inloggen/laden op DSM zo lang?
Als er nog processen lopen bij het opstarten van Download Station, check die dan eens, elke zijn het die veel cpu vragen?


Verstuurd van mijn Transformer TF101 met Tapatalk
Titel: Re: geen overeenkomst gevonden
Bericht door: santijn op 14 oktober 2012, 14:11:40
Wat betreft het lang duren van het inloggen, dit zou wel eens kunnen zitten in het programma/app lastpass.

Echter het hoofdprobleem dat de zoekfunctie niet werkt, krijg ik maar niet opgelost.
Ik de modem firewall uitgezet en poort 1 t.m 9999 opengezet.
Ook inloggen met een andere browser.
De NAS via LAN rechtstreeks op de modem aangesloten ipv op de router.
Alles zonder succes.

Het blijft vaag, temeer dit probleem er in het verleden nooit is geweest. Er zijn alleen updates geinstalleerd van de DSM.

Nog ideeen?

gr.
Titel: Re: geen overeenkomst gevonden
Bericht door: santijn op 15 oktober 2012, 10:53:51
Update,
het  wordt nog beter (not) ik heb twee nas servers. Eentje staat bij mijn vader. Hier is hetzelfde probleem.
De enige overeenkomst die we hebben is dat we beide bij Ziggo als provider zitten.

Zou dit er mee te maken kunnen hebben?

Hoewel we wel kunnen downloaden als we handmatig en torrent toevoegen.

gr,
Titel: Re: geen overeenkomst gevonden
Bericht door: wrc1 op 17 oktober 2012, 10:25:17
ik heb dit ook eens voor gehad. na lang zoeken hielp dit bij mij :

- ga naar configuratiescherm
- kies voor netwerk
- zet handmatige configuratie uit
- zet netwerkconfig automatisch ophalen (dhcp) aan
- herstart de nas

kijk of je nu kan downloaden ? Ik heb daarna terug handmatige configuratie aangezet en dan werkte alles wel terug.

Hopelijk werkt deze oplossing voor je.
Titel: Re: geen overeenkomst gevonden
Bericht door: santijn op 24 oktober 2012, 21:08:26
Hellaas. Vreemd genoeg gaat het inloggen nu wel sneller.
Zou er dan "iets" fout staan in de router?
Titel: Re: geen overeenkomst gevonden
Bericht door: Philip J op 24 oktober 2012, 22:39:07
Ik heb exact hetzelfde probleem, vind niets meer met downloaden. Ook voorheen geen problemen, spontaan ontstaan.
Suggesties?

Ik lees dit ergens,

 Hieronder een overzicht met de nieuwsserver van alle providers. Alleen de beste server van iedere provider worden genoemd. Het is niet mogelijk om gebruik te maken van de server van een andere provider dan degene die je gebruikt om te internetten.

Ik heb nu UPC als internetprovider maar daarnaast nog een werkend account bij Xs4all, via Spottnet lukt het wel om via Xs4all te downloaden. Met de Synology niet.
Titel: Re: geen overeenkomst gevonden
Bericht door: Philip J op 24 oktober 2012, 23:57:34
Opgelost, eerder werkte de reset niet, nu wederom de stekker eruit, even gewacht en het werkt weer. Ook met 2 verschillende providers.
Titel: Re: geen overeenkomst gevonden
Bericht door: santijn op 28 oktober 2012, 18:06:58
bij mij werkt ook de rest niet. Ik blijf hoop houden op de juiste info,