Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Download Station => Topic gestart door: Tom2012 op 17 november 2017, 23:36:25
-
Sinds vanavond krijg ik bij elke poging tot downloaden de foutmelding “downloadtaak mislukt”. Had niets aan mijn instellingen veranderd. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?
-
Waarom denken mensen die een vraag stellen toch zo vaak dat andere forum leden helderziend zijn.
Misschien moet je even uitleggen wat je met downloaden bedoelt en wat er precies mis gaat, ik kan wel een stuk of acht verschillende manieren bedenken om iets te downloaden.
-
Rustig maar.....ik kan niet op 8 verschillende manieren downloaden , maar enfin.. Ik brgrijp niet waarom er zo geagiteerd gereageerd wordt op een simpele vraag.
Inmiddels heb ik het opgelost door het download-station uit te zetten en daarna weer op te starten.
Onderwerp kan dus afgesloten worden.
-
Als je de vraag in het forumdeel Download Station had geplaatst was het misschien wat duidelijker geweest. 8)
-
Rustig maar.....ik kan niet op 8 verschillende manieren downloaden , maar enfin.. Ik brgrijp niet waarom er zo geagiteerd gereageerd wordt op een simpele vraag.
Wie reageert er nu geagiteerd?
En je geeft nog steeds geen enkel informatie hoe en wat je aan het doen bent, wat de verwachtte resultaten zijn en wat de verkregen resultaten zijn.
Je komt niet verder dan "hij doet het niet". :drol:
-
Ik dacht er ook zo over, je hebt tig manieren om te downloaden dus, ik dacht laat maar. ::)
Maar goed, het is opgelost en verplaats het Topic naar de JUISTE rubriek en sluiten maarrrrr. 8)