Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Download Station => Topic gestart door: Diedrich op 22 maart 2015, 19:07:30
-
Na jaren succesvol diverse film en muziek te hebben gedownload werkt het sins een paar week niet meer , ik heb geen enkele instellingen veranderd
Werkt bij DS download als Download station niet meer.
Hij geeft steeds aan "niets gevonden" nou is mijn vraag hoe kan dit nu zo maar?
Gr
Diedrich
-
Werkt bij DS download als Download station niet meer.
Werkt DS Download niet of Download Station of beiden.
"niets gevonden"
Bij wat of wanneer wordt die melding gegeven ?
-
KAn je NAS nog wel het internet op?
Staat je DNS nog goed ingesteld in je NAS.
Probeer 8.8.8.8 eens.
-
hij geeft melding ''geen overeenkomst gevonden'' als ik een zoekopdracht in geef voor een film of muziek
en bij DSM bijwerken ,geeft hij aan ''verbinding mislukt , controleer internet verbinding''
alvast mij dank voor de reactie
gr
Diedrich
-
Dat klinkt toch als een dns probleem, die 8.8.8.8 niet getest?
-
hahahha, ik ben niet zo slim en snel , waar kan ik dit vinden ?
tnx
Diedrich
-
Moet ik hier ook nog iets invullen ? zie bijlage , het vreemde is dat ik helemaal niets heb gewijzigd of veranderd
-
Je zou daar bij DNS 8.8.8.8 even kunnen invullen
-
:twisted:
werkt ook niet , hebben we nog meer opties ??
-
ik snap het even niet , de hele dag gerommeld hier mee , wie o' wie komt met de oplossing ?
heel veel dank alvast
gr
Diedrich
-
Nou, ik zou dan de reset proberen Punt 2: Het wachtwoord van de administrator en de netwerkinstellingen opnieuw instellen (https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/tutorials/493)
-
Dank je Birdy. Ik ga morgen avond hiermee aan de slag , ik heb nog wel een vraag :
Kan ik iets beschadigen kwijtraken of helemaal niet meer in mijn NAS kunnen komen? Of is dit zonder risico's
Ik neem aan dat je dit bedoeld, alvast mijn dank Birdy
Zoek de RESET-knop. Die bevindt zich op het achterpaneel van uw Synology NAS.
Opmerking: als u de RESET-knop niet vindt, raadpleegt u hier de snelle installatiegids van uw model.
Druk met een paperclip zachtjes de RESET-knop in en houd ze ongeveer 4 seconden lang ingedrukt tot uw Synology NAS een geluidsignaal laat horen. Laat de knop onmiddellijk los.
Waarschuwing: Door de RESET-knop continu ingedrukt te houden, wordt het besturingssysteem opnieuw geïnstalleerd.
Start Synology Assistant en dubbelklik op uw Synology NAS om u aan te melden. Op de aanmeldingspagina geeft u "admin" op als gebruikersnaam en laat u het wachtwoordveld leeg. Nu kunt u het wachtwoord van de administrator en andere netwerkinstellingen opnieuw instellen.
Opmerking: deze procedure is enkel van toepassing wanneer DSM is geïnstalleerd. Als DSM niet is geïnstalleerd, zal er niets gebeuren, maar zal het systeem wel een geluidssignaal laten horen. Zie het volgende gedeelte om DSM opnieuw te installeren.
-
Kan ik iets beschadigen kwijtraken of helemaal niet meer in mijn NAS kunnen komen?
Ik heb dit diverse malen uitgevoerd op m'n TEST DS en doet precies wat er staat in de tutorial, indien van toepassing.
- de admin-account terug te zetten naar de standaardwaarde
- de UI-beheerpoort naar 5000/5001 resetten
- IP, DNS, gateway en andere netinterfaces herstellen naar DHCP
- PPPoE uitschakelen
- automatisch blokkeren uitschakelen
- firewall-regels uitschakelen
- gecodeerde mappen ontkoppelen en Automatisch koppelen bij opstarten uitschakelen
- high-availability cluster verwijderen
Of is dit zonder risico's
Niets is zonder risico's, kan niet in de toekomst kijken ;)
-
Ik heb sinds de laatste DWS update van vorige week hetzelfde probleem. Zag ook dat m'n externe poort niet meer communiceerde en heb toen de DNS naar 8.8.8.8 gezet wat goed werkte. ALLEEN, ik kan van alles zoeken en vinden maar hij download NIETS! :-(.
Ik heb de poort TRIGGER en OPEN in m'n router geprobeerd aan te passen maar de router die ik heb(Tele2 Davolink) komt niet in de lijst voor :-(. Ik heb een andere router(Netgear WGR-14v6) geselecteerd en toen opnieuw de poorten geprobeerd te configureren maar helaas, geen verbinding mogelijk via de BT of eMule poorten. Wat doe ik verkeerd? HELP please!! :)
-
De oplossing is gevonden! :D
Zie hier; http://www.synology-forum.nl/ios-apps-(iphone-ipad-en-ipod)/ds-download-start-niets-op/new/#new