Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Download Station => Topic gestart door: Mikeyl op 09 juni 2023, 23:24:53
-
Mede Forum leden,
Al sinds een aantal jaren de trotse bezitter van een DS 920+, werk super en super te vreden over.
Ook m.b.t. Download station tot opheden nog geen issues gehad. :thumbup:
Maar nu komt het. :wtf:
Vandaag DSM geupdate naar DSM 7.2-64570, echter nu krijg ik met download station steeds de volgende melding :
"Kon bewerking niet uitvoeren, mogelijk omwille van instabiele netwerkverbinding of bezet systeem (foutcode 1407) probeer het later opnieuw" (zie ook bijlage)
Dit heb ik werkelijk nog nooit gezien ??
Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn. Heb al diverse tricks gevonden en geprobeert maar helaas zonder resultaat..
(oa: plugins disablen, dns aanpassen,firewall uit en of aanpassen, zelfs de install/install download station werkt niet) ...
-
Klopt het dat je die melding krijgt bij het zoeken?
Heb je de firewall al eens gecontroleerd. En als je die aan hebt staan zet die dan eens even uit om te testen of het dan wel lukt.
-
Het is idd bij het zoeken naar.....
Met Firewall uit is getest.
Ik heb even zelf getest met DSM 7.2-64561 / Download Station Versie 4.0.0.4708, geen probleem hier.
[attach=1]
-
Gevonden op internet: als je een verbinding maakt met een VPN provider, zorg er dan voor dat VPN als eerste staat in:
Configuratiescherm > Netwerk > Netwerkinterface > Beheren > Servicevolgorde.
-
@Birdy & Zandhaas
Dank voor je reactie, firewall uitzetten had ik idd ook al eens geprobeert maar helaas zelfde probleem. :oops:
En dat van de VPN ook getest, ook zelfde resultaat..
-
En dat van de VPN ook getest, ook zelfde resultaat..
Reboot eens.
-
Nope , heeft ook niet geholpen. :'(
-
Tja, het probleem is, ik kan het niet reproduceren, dus ook niet debuggen, in zoverre het kan.
-
@Birdy,
Tja, helaas. Jammer, maar ga zo nog eens checken heb nog een backup NAS (916+) kijken of die het zelfde issue heeft na de update
Toch bedankt voor het mee denken... :thumbup:
-
Mm Net met mijn backup server (DS916+) getest, daar krijg ik niet de melding maar hij laat verder geen resultaten zien,..
Blijft toch vreemd :'(
-
Ik heb hetzelfde probleem. Heeft inmiddels iemand al een oplossing gevonden? E-mule werk wel gewoon
-
Ik heb even zelf getest met DSM 7.2-64561 / Download Station Versie 4.0.0.4708, geen probleem hier.
(Link naar bijlage)
Ai, ik zie nu pas, ik had getest op DSM 7.2-64561 dat had DSM 7.2-64570 moeten zijn, de versie van Download Station was wel goed.
Ik heb nog eens getest, met de juiste versie:
[attach=1]
[attach=2]
Werkt bij mij dus gewoon, ik gebruik overigens geen VPN !
-
Iemand reeds een oplossing gevonden? Zelfde probleem na update versie 64570.
Zelfs alle BT zoeken add-ons uitgeschakeld. Zelfde probleem.
-
Iedereen maar eens een Ticket inleggen, zou ik zeggen.
Dit probleem loopt al vanaf 9 juni n.l., behalve bij mij dan.
-
Werkt bij mij dus gewoon, ik gebruik overigens geen VPN !
Ik heb ook een DS220+ met dezelfde software versies en geen VPN
Ook hier werkt het gewoon...
-
Dan klopt je onderschrift (nog) niet (DSM7.1) ;)
-
Dankjewel, ook geüpdate nu 8)
-
Ik kreeg vandaag een update van Quick Connect ivm upload probleem met Download Station.
Misschien is dat ook aan bovenstaande probleem gerelateerd?
-
Ik kreeg vandaag een update van Quick Connect
Een update van QC? Hoe dan?
-
Uhmmm... gewoon, standaard package QuickConnect....
Version: 1.0.2-0052
(2023-06-29)
Fixed Issue
Fixed an issue where users could not upload torrent files to Download Station when connecting to DSM via QuickConnect.
Minor bug fixes.
-
Ahhhh, das nieuw voor mij, dat QC ook een aparte package was geworden :lol:
-
Sinds 25-042023:
Version: 1.0.0-0047
Compatibility and Installation
QuickConnect 1.0.0-0047 requires DSM 7.2 and above.
Fixed Issue
Minor bug fixes.
Op zich geen slecht idee om aparte packages te maken dan ingebakken in DSM zelf, dat maakt het e.e.a. flexibeler.
-
Gek. Ik heb systeemversie DSM 7.2-64570 Update 1. Helemaal bijgewerkt.
Van Quick Connect heb ik versie 1.0.2-0052
Helaas krijg ik nog steeds de melding.
Is er nog iets wat ik kan proberen?
-
Ik heb een ticketje bij Synology gemaakt. Die persoon zei. Versie bijwerken en dan ga je de add-ons allemaal moeten verwijderen. Heb dan nog de belangrijke opnieuw toegevoegd via synoboost.
Probleem was opgelost.
-
Heb dit ook gedaan, probleem opgelost. Dank je.
-
Je bedoelt dus Download Station bijwerken en de add-ons verwijderen?
Ik heb de laatste versie, maar add-ons nog niet verwijderd.
Dank je wel, ga ik dat proberen.
-
Ik heb een ticketje bij Synology gemaakt. Die persoon zei. Versie bijwerken en dan ga je de add-ons allemaal moeten verwijderen. Heb dan nog de belangrijke opnieuw toegevoegd via synoboost.
Probleem was opgelost.
Misschien een domme vraag. Maar add-ons, waar vind ik die?
Is dat alles wat staat in “bestandshosting” of in “BT zoeken”?
-
Ga naar http://www.synoboost.com/ (http://www.synoboost.com/) en daar vindt je de add on's en een beschrijving hoe ze te installeren binnen download station.
-
Yeehh..
Door tijd gebrek niet eerder aan toe gekomen, maar ook bij mij was dit de oplossing.
Verwijderen van de add-ons, en deze opnieuw installeren, nu werkt download station weer normaal.. :geek:
(Had er twee die ik niet kon verwijderen, blijkt standaard link te zijn die je niet mag verwijderen)...
-
Bedankt!
Het werkt weer.
Welke add-on raden jullie aan?