Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Download Station => Topic gestart door: paulpit op 20 februari 2014, 13:15:27
-
DS210+
DSM 4.3
Als ik download manager start krijg ik de melding:
De verbinding is mislukt. Controleer uw netwerkinstellingen
in het venster [attachimg=1]van de downloadmanager staat:
de downloadservice is uitgeschakeld
als ik de verbindingsmelding wegklik kan ik geen van de knoppen in de menubalk aanklikken
heeft iemand enig idee?
-
Misschien heeft je DS geen Internet verbinding ?
Kijk even of je bij DSM Bijwerken wel verbinding hebt.
-
Hai Birdy,
Helaas is het probleem gecompliceerder.
Ik heb internetverbinding.
Als ik met SSH inlog krijg ik hele vreemde reacties terug.
DiskStation>
ls: error while loading shared libraries: /lolz/jynx2.so: cannot open shared object file: No such file or directory
DiskStation>
lijkt erop dat mijn systeem gehackt is, lolz en jynx2 lijkt op malware
Ik heb een request bij Synology neergelegd maar ze hebben nog niet gereageerd. al 3 dagen niet.
heb wat info klaarstaan waar ze wat mee zouden moeten kunnen (er van uitgaande dat er iemand met verstand van zaken reageert).
anders wordt het een low level format en opnieuw beginnen.
-
Kijk even hier:
http://www.synology-forum.nl/synology-dsm-4-3/proces-bitcoin-miner-verwijderen-lolzm-op-ds212j-met-dsm4-3/msg101662/#msg101662
en hier:
http://www.synology-forum.nl/firmware-algemeen/synology-verhelpt-kwetsbaarheid-in-diskstation-manager/?topicseen
Kortom, ik zou dan de laatste DSM update doen (als je dat nog niet gedaan hebt), misschien dat dan je probleem opgelost is.
-
heb de nieuwste versie DSM 4.3-3827.
dit heeft het probleem niet weggenomen
-
Misschien ook melden bij Syno ?
Synology Ticket:
https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld
Of als je DS is geregistreerd of wilt registreren en dan een ticket:
https://myds.synology.com/support/register.php?lang=nld
Of als je wilt bellen:
http://www.synology.com/nl-nl/company/contact_us