Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: verdenkt op 19 november 2021, 17:32:12
-
Na de installatie van 7.0 heb ik een paar keer vastgesteld dat het vinkje bij QuickConnect is weggevallen. Ik heb het idee dat dat gebeurt, wanneer ik me niet heb afgemeld en het aantal minuten, die bij de afmeldtimer is vastgelegd, wordt overschreden. Heeft iemand dezelfde ervaring en een oplossing? Of is dit een bug?
-
Hier hetzelfde issue (https://www.synology-forum.nl/android-apps/nas-niet-meer-te-bereiken-via-telefoon-en-tablet/), maar geen oplossing, lijkt mij een bug.
-
Wel een vreemde bug!
Heb zojuist afmeldtimer op mijn ds116 op 5 minuten gezet. Uitgelogd en weer ingelogd.
5 minuten gewacht en weer keurig uitgelogd. Weer ingelogd en vinkje Quickconnect was nog gewoon ingeschakeld.
We moeten verder zoeken.
aanv: ook nog even app Photos op android phone getest en die maakte via QC gewoon contact.
-
Wel, ben ik blij dat ik op deze forum beland ben :)
Ik kon ook niet langer meer via mijn Apps op mijn GSM verbinden via DS Cam, File enz...
Dit was idd ook sedert de update naar DSM7
Vinkje was ook weg, nu hopen dat het blijft!
Heeft er iemand alsnog melding hiervan gemaakt bij Synology zelf?
Misschien idd een bug die ze moeten fixen...
-
Alhoewel een wat ouder topic, toch nog even een korte reactie hierop.
Als ik in DSM 7.0.1-42218 Quick Connect wil aanzetten, krijg ik een melding voor de Firewall van mijn NAS, dat ik een poort moet doorlaten. Wellicht dat jullie die niet hebben gehad, en dus het vinkje dat aanvankelijk aan leek te staan toch niet geactiveerd bleek te zijn, na het opnieuw inloggen. 8)