Auteur Topic: Vinkje bij QuickConnect verdwijnt  (gelezen 963 keer)

Offline verdenkt

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 1
Vinkje bij QuickConnect verdwijnt
« Gepost op: 19 november 2021, 17:32:12 »
Na de installatie van 7.0 heb ik een paar keer vastgesteld dat het vinkje bij QuickConnect is weggevallen. Ik heb het idee dat dat gebeurt, wanneer ik me niet heb afgemeld en het aantal minuten, die bij de afmeldtimer is vastgelegd, wordt overschreden. Heeft iemand dezelfde ervaring en een oplossing? Of is dit een bug?   
  • Mijn Synology: DS218
  • HDD's: 2 x WDRED40 4 TB

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1399
  • -Ontvangen: 8046
  • Berichten: 44.176
  • Fijne feestdagen.......
    • Truebase
Re: Vinkje bij QuickConnect verdwijnt
« Reactie #1 Gepost op: 19 november 2021, 17:52:25 »
Hier hetzelfde issue, maar geen oplossing, lijkt mij een bug.


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-5   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.2.2-72806-2
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-2   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-12
BeeDrive   1TB             BeeServer  BSM 1.2-65567                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-12

Offline Bobo

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 40
  • -Ontvangen: 202
  • Berichten: 890
Re: Vinkje bij QuickConnect verdwijnt
« Reactie #2 Gepost op: 19 november 2021, 18:46:09 »
Wel een vreemde bug!
Heb zojuist afmeldtimer op mijn ds116 op 5 minuten gezet. Uitgelogd en weer ingelogd.
5 minuten gewacht en weer keurig uitgelogd. Weer ingelogd en vinkje Quickconnect was nog gewoon ingeschakeld.
We moeten verder zoeken.

aanv: ook nog even app Photos op android phone getest en die maakte via QC gewoon contact. 
-

Offline Xtrillion

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 3
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 1
Re: Vinkje bij QuickConnect verdwijnt
« Reactie #3 Gepost op: 08 januari 2022, 19:40:43 »
Wel, ben ik blij dat ik op deze forum beland ben  :)

Ik kon ook niet langer meer via mijn Apps op mijn GSM verbinden via DS Cam, File enz...

Dit was idd ook sedert de update naar DSM7

Vinkje was ook weg, nu hopen dat het blijft!

Heeft er iemand alsnog melding hiervan gemaakt bij Synology zelf?

Misschien idd een bug die ze moeten fixen...
  • Mijn Synology: DS218Play
  • HDD's: 2 x WD Red Plus 3TB

Offline m4v3r1ck

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 3031
  • -Ontvangen: 325
  • Berichten: 2.641
  • $ sudo -i
Re: Vinkje bij QuickConnect verdwijnt
« Reactie #4 Gepost op: 08 januari 2022, 21:20:06 »
Alhoewel een wat ouder topic, toch nog even een korte reactie hierop.

Als ik in DSM 7.0.1-42218 Quick Connect wil aanzetten, krijg ik een melding voor de Firewall van mijn NAS, dat ik een poort moet doorlaten. Wellicht dat jullie die niet hebben gehad, en dus het vinkje dat aanvankelijk aan leek te staan toch niet geactiveerd bleek te zijn, na het opnieuw inloggen. 8)
Commander: DS1821+ | DSM 7.2.1-69057 Update 6
SightWinder: DS1821+ | DSM 7.2.1-69057 Update 6 VMM
Wingman:     DS1812+ | DSM 6.2.4-25556 U8
UPS:             APC Back UPS BE850G2-GR (2x)
________________________________________________________________________________
Cheers! - ! I am an advocate of the "if it ain't broke, you didn't fix it enough" modus operandi !


 

Cloud Station geeft groen vinkje maar sync niet

Gestart door nos.nlBoard Cloud Station & Drive

Reacties: 20
Gelezen: 11433
Laatste bericht 13 mei 2015, 20:27:46
door PaulKater
NAS elke keer niet zichtbaar, vinkje bij “WS-Discovery” is telkens weg.

Gestart door borry52Board Windows

Reacties: 0
Gelezen: 828
Laatste bericht 24 mei 2021, 14:34:21
door borry52