Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: Moris op 29 april 2012, 19:23:38
-
Ik krijg steeds van mijn DS412 de volgende melding en dit meermaals per dag.
Iemand enig idee wat de oorzaak is :?:
Beste gebruiker,
Gefeliciteerd! Uw DiskStation is nu verbonden met ons systeem, en de verbinding met ikke.synology.me is opnieuw opgestart sinds 2012-04-29 17:05:17 GMT +02:00.
met vriendelijke groeten,
Synology DDNS Service
Beste gebruiker,
Systeem kon het extern IP-adres ********** niet registreren op ikke.synology.me in DDNS-server Synology. De gerapporteerde oorzaak is [Verificatie is mislukt.].
met vriendelijke groeten,
Synology DiskStation
-
Dat is bij mij ook al enkele dagen aan de gang. Het lijkt erop dat de DDNS service bij Synology kuren heeft.
-
Dus mag ik hopen dat de oorzaak niet bij ons ligt?
-
Hier ook ik heb nu al zo'n 13 emails ontvangen
-
@Moris: Ik ga er vanuit dat het niet aa ons ligt. Er is overigens bar weinig over te vinden op het internet. Ik ben alleen een japanse site tegen gekomen waar er mensen kloegen over dit probleem: http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1780975 (http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1780975)
@damel: Welkom bij de club. :-)
Volgens mij geldt in zijn algemeenheid dat wanneer je zelf niets hebt veranderd op dit vlak een plotseling ontstaan probleem over het algemeen ook niet bij jezelf ligt.
Bij mij is het net een knipperlicht. Verbinding succesvol, verbinding verloren. In de log zie ik dat de 'authentication failed'. 5 minuten met dezelfde credentials gaat het ineens wel goed. (Om daarna er weer de brui aan te geven.)
Even voor de zekerheid: Hebben we allen DSM 4.0-2219 ? (Bij mij leek het erop dat dit is begonnen na de update naar deze versie.)
-
Deze meldingen heb ik nu ook sinds 3 dagen, dan wel dan niet verbonden volgens de mails die ik krijg. Ik heb ook de update 4.0-2219 op mijn DSM. Heb niet het idee dat ik vanaf het internet niet op mijn DSM kan dat werkt wel als ik dat probeer na een foutmelding!? Dus waar het probleem ligt...Maar hopen dat het weer weg gaat als het gekomen is. :?
-
Ook ik krijg steeds deze melding. Ik heb al gezocht of er nieuws was hierover van Synology zelf, maar daar heb ik nog niets van gevonden.
Ik zal eens een mail sturen naar Synology zelf, met de vraag wat er bij hun aan de hand is.
Ook als ik - op momenten dat er geen verbinding is - probeer in te loggen op MYDNS van Synology, kan ik daar niet inloggen en krijg ik een SQL error.
Ben benieuwd wanneer Synology dit oplost, of laat oplossen (als het een DNS-probleem is, kan het ook buiten hun 'macht' liggen).
Jan
Update: zojuist ticket aangemaakt bij Synology en wacht op hun reactie.
-
Ik heb nog een keer het wachtwoord opnieuw ingevuld. Mogelijk dat dit een oplossing is. Ik heb de meldingen nog niet weer gehad. (Of ze hebben bij Synology het probleem opgelost. Daar zie ik ze ook wel voor aan. Het zijn per slot van rekening nog steeds topspullen met een topondersteuuning.)
-
Ik heb sinsds vandaag weer terug hetzelfde probleem als voorheen :?:
-
Ook ik krijg wederom de meldingen binnen, vandaag pas 13x....
Als er zoals ik lees, meerderen zijn met dit probleem, lijkt het mij duidelijk een extern probleem....we wachten rustig af, is per slot van rekening een vrij nieuw gebeuren sinds DSM4.
-
Sinds dit weekend alweer meer dan 15 meldingen"
"Systeem kon het extern IP-adres 84.85.xxx.yyy niet registreren op zzz.DSCloud.me in DDNS-server Synology. De gerapporteerde oorzaak is [Verificatie is mislukt.]."
Met deze melding kan ik natuurlijk niet zo veel, maar ik denk dat mijn cloud station van buitenaf niet meer bereikbaar is omdat de DNS geen koppeling meer maakt met mijn IP adres.
Een tweede DNS inzetten om door te leiden naar mijn IP kan niet, omdat je vlgs mij vanaf een client niet kan switchen naar een andere url.
-
Ook ik krijg wederom de meldingen binnen, vandaag pas 13x....
Als er zoals ik lees, meerderen zijn met dit probleem, lijkt het mij duidelijk een extern probleem....we wachten rustig af, is per slot van rekening een vrij nieuw gebeuren sinds DSM4.
Ik heb hetzelfde probleem en probeerde daarna in te loggen op my ds. Hier bleek dat er te veel clients tegelijkertijd inloggen, de server is hierdoor waarschijnlijk overbelast. Resultaat is dat ook de DS niet kan inloggen en afhankelijk van het moment, krijg je verschillende oorzaken terug (meestal verificatieprobleem).
-
Sinds een week heb ik ook dit probleem en krijg een paar keer per uur deze melding:
Beste gebruiker,
Systeem kon het extern IP-adres 80.101.XX.XXX niet registreren op XXXXXXXXXXXX.synology.me in DDNS-server Synology. De gerapporteerde oorzaak is [Verificatie is mislukt.].
met vriendelijke groeten,
Synology DiskStation
Op het forum zijn er meer Synology gebruikers met klachten; zie
http://forum.synology.com/enu/viewtopic ... 8&start=15 (http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=145&t=48238&start=15)
Zoals geadviseerd heb ik me een aantal keer opnieuw aangemeld, maar helaas zonder resultaat!
:evil: :twisted:
-
Ik heb sinsds vandaag weer terug hetzelfde probleem als voorheen :?:
Ik ook
-
Ik heb voorlopig de DDNS meldingen uitgezet. ik denk dat ik gisteren wel 20 berichten heb ontvangen.
-
Hier hetzelfde probleem, ik blijf mailtjes ontvangen met eerst een probleemmelding en vervolgens een 'gefeliciteerd' dat ik weer ben aangesloten.
Ik mag aannemen dat het probleem bij de server van Synology ligt. Mijn DS411j functioneert verder naar behoren.
Synology: help!
-
Als het problemen blijft geven gebruik je toch een andere DDNS service?
Ik heb al jaren Dyndns voor deze service, geen centje pijn.