Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: wbree op 11 oktober 2017, 08:09:38
-
Error
Systeem
2017/10/11 07:33:58
SYSTEM
System failed to register [IP4/IP6] to [xxxxxx.synology.me] in DDNS server [Synology] because of [The DDNS server is temporarily out of service. Please contact the service provider].
Er is een internet verbinding. Wat kan ik doen? Of is deze melding van een moment opnamen?
Wilco
-
Lijkt op een storing bij Synology. Ik had vanmorgen ook problemen met mijn machines
Zal wel weer snel opegelost zijn
groet Michel
-
Ok, we gaan het afwachten.
Overigens zie ik in de log dat dit wel vaker aan de hand is.
Laat Synology nu een steekje vallen in hun betrouwbaarheid/kwaliteit?
-
Even gekeken maar, Synology Service status laat zien:
[attachimg=1]
-
Bij mij nu ook weer alles in orde!
-
Ik had een melding om 7.07 en 7.34 uur. Nu lijkt het weer prima.
@Birdy kun je ook aflezen of de DDNS eerder wellicht wel kaduuk was?
-
Nee, die info geven ze niet.
Alleen wanneer er onderhoud is op de Servers.
Bron. (https://www.synology.com/nl-nl/support/synology_service)
-
Overigens zie ik in de log dat dit wel vaker aan de hand is.
Kan ook aan je netwerk verbinding liggen. Als ik in mijn log kijk, vind ik het laatste jaar maar 1 keer dat er een probleem was. En dat was de dag dat hier het internet er uit lag.
Ik gebruik de DDNS al sinds de invoering en heb er nog nooit een verbindingsprobleem mee gehad die ik niet aan mijn eigen netwerk kon toeschrijven.
-
Ik had eenzelfde melding (07:05). Nu weer Status "Normal".