Synology-Forum.nl

Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: wbree op 11 oktober 2017, 08:09:38

Titel: System failed to register
Bericht door: wbree op 11 oktober 2017, 08:09:38
Citaat
Error
Systeem
2017/10/11 07:33:58
SYSTEM
System failed to register [IP4/IP6] to [xxxxxx.synology.me] in DDNS server [Synology] because of [The DDNS server is temporarily out of service. Please contact the service provider].

Er is een internet verbinding. Wat kan ik doen? Of is deze melding van een moment opnamen?

Wilco
Titel: Re: System failed to register
Bericht door: micropro op 11 oktober 2017, 08:20:10
Lijkt op een storing bij Synology. Ik had vanmorgen ook problemen met mijn machines
Zal wel weer snel opegelost zijn

groet Michel
Titel: Re: System failed to register
Bericht door: wbree op 11 oktober 2017, 08:27:12
Ok, we gaan het afwachten.
Overigens zie ik in de log dat dit wel vaker aan de hand is.

Laat Synology nu een steekje vallen in hun betrouwbaarheid/kwaliteit?
Titel: Re: System failed to register
Bericht door: Birdy op 11 oktober 2017, 08:39:51
Even gekeken maar, Synology Service status laat zien:

[attachimg=1]
Titel: Re: System failed to register
Bericht door: micropro op 11 oktober 2017, 08:42:14
Bij mij nu ook weer alles in orde!
Titel: Re: System failed to register
Bericht door: wbree op 11 oktober 2017, 08:44:12
Ik had een melding om 7.07 en 7.34 uur. Nu lijkt het weer prima.

@Birdy kun je ook aflezen of de DDNS eerder wellicht wel kaduuk was?
Titel: Re: System failed to register
Bericht door: Birdy op 11 oktober 2017, 08:48:34
Nee, die info geven ze niet.
Alleen wanneer er onderhoud is op de Servers.
Bron. (https://www.synology.com/nl-nl/support/synology_service)
Titel: Re: System failed to register
Bericht door: Briolet op 11 oktober 2017, 09:21:01
Overigens zie ik in de log dat dit wel vaker aan de hand is.

Kan ook aan je netwerk verbinding liggen. Als ik in mijn log kijk, vind ik het laatste jaar maar 1 keer dat er een probleem was. En dat was de dag dat hier het internet er uit lag.

Ik gebruik de DDNS al sinds de invoering en heb er nog nooit een verbindingsprobleem mee gehad die ik niet aan mijn eigen netwerk kon toeschrijven.
Titel: Re: System failed to register
Bericht door: Benjamin op 11 oktober 2017, 09:29:32
Ik had eenzelfde melding (07:05). Nu weer Status "Normal".