Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: Jorrit Boonstra op 20 juni 2015, 21:20:54
-
All,
Wie o wie zou mij kunnen helpen.
Tijdens het installeren van mijn Synology heb ik een email-adres gebruikt voor MyDS-account wat niet juist was waardoor ik het niet kon activeren ::) Echter heb ik hieraan wel mijn QuickConnect Account kunnen koppelen. Probleem is nu dat dit dus niet meer werkt en het account niet te benaderen is via MyDS center. Vraag is hoe ik dit oude account kan verwijderen/omzeilen en een nieuwe kan aanmaken zodat ik QuickConnect opnieuw kan configureren.
Alvast dank!!
Groet,
Jorrit
-
Misschien kan je een nieuw account maken: [attachimg=1]
-
Hi Birdy, dank voor je reactie.
Ik heb een nieuw account aangemaakt maar als ik inlog op m'n synology weet ik niet waar ik mijn oude account kan verwijderen en dit nieuwe account kan koppelen.
-
In QC klik je op het E-Mail adres: [attachimg=1]
Dan kun je wijzigen:
[attachimg=2]
-
Daar ontstaat het probleem, ik krijg namelijk een foutmelding,ik vermoed omdat het account niet meer bestaat.Zie bijlage.
-
Het is inmiddels gelukt!M'n DNS server stond op handmatig configureren, ik heb dit uitgezet waardoor ik geen melding meer kreeg.
Dank voor het meedenken.
Gr,Jorrit
-
;D