Synology-Forum.nl

Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: kitkat007 op 25 april 2016, 22:45:08

Titel: Quickconnect Apps werken niet
Bericht door: kitkat007 op 25 april 2016, 22:45:08
Sinds kort een trotse eigenaar van een DS215+. Na wat zitten knoeien met rechten en instellingen op DSM 6 om wat applicaties te installieren kom ik er achter dat je via QQ de apps niet kan openen.

Ik heb 2 vragen hier over...

Is QQ de beste oplossing of alleen de makkelijkste vergeleken met gwn port-forwarden ?
Bij elke applicatie die ik open (sickrage/CP/nzbget) krijg ik de melding dat het pakket niet toegankelijk is via QQ, kan ik dat aanpassen ?
Titel: Re: Quickconnect Apps werken niet
Bericht door: kitkat007 op 26 april 2016, 11:10:49
Iemand hier een antwoord op ik ben namelijk op vakantie en kan nu eigenlijk niets doen  :oops:
Titel: Re: Quickconnect Apps werken niet
Bericht door: Robert Koopman op 26 april 2016, 11:16:11
Werkt QC met third party pakketten?
Zou best eens kunnen van niet...
Zelf port forwards instellen is beter volgens mij maar vanaf afstand kun je dit niet regelen in je router.
Titel: Re: Quickconnect Apps werken niet
Bericht door: kitkat007 op 26 april 2016, 11:36:36
Hmm oke zoiets dacht ik al. Ik heb nog een pc aanstaan thuis dan ga ik het via dat proberen te regelen. (teamviewer)
Volgens synology de documentatie is ez-internet een alternatief... is dat de gebruikelijke alternatief voor users hier ?
Titel: Re: Quickconnect Apps werken niet
Bericht door: Robert Koopman op 26 april 2016, 11:51:56
De EZ functie word door velen afgeraden, maakt gebruik van het UPnP protocol en dat is een beveiligingsrisico.
Werkt ook niet met alle routers.
Ik zweer bij zelf de port forwards instellen in de router.
Titel: Re: Quickconnect Apps werken niet
Bericht door: mchp92 op 26 april 2016, 18:09:32
Eens met Robert
Ez connect is als je zelf niets wilt/kunt
Zeer onwenselijke oplossing
Port forwarding rules!