Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: GerardS op 17 november 2014, 19:18:44
-
Hallo,
Ik heb een probleempje. Mijn Ubee320 heeft een nieuw WAN-adres gekregen. Nu werkt mijn hostnaam "domeinnaam.synology.me" niet meer.
Ik kijk in: Configuratiescherm - Externe toegang
Op het Tabblad DDNS zie ik mijn Hostnaam "domeinnaam.synology.me" staan.
Heartbeat: "Inschakelen"
Extern adres(IPv4): 94.212.xxx.xxx (Het Wan-adres, dat door mijn modem is ingesteld).
Extern adres(IPv6): --
Klik ik op "Bewerken", en vervolgens op "Verbinding testen", dan geeft hij aan "Normaal".
Ook "Bijwerken" geeft geen soelaas.
Onder Routerconfiguratie staat niets. Ik heb alles in mijn modem ingesteld.
Onder Geavanceerd staat ook niets.
MyDS Center
Daar staat mijn NAS met Quickconnect ID goed ingevuld, mijn DDNS Hoostnaam met groen bolletje ervoor en het WAN-IP adres van mijn modem.
Wie helpt mij?
Alvast bedankt.
Gerard
PS Kan ik in mijn modem het door Ziggo gegeven WAN-IP statisch maken?
-
Nu werkt mijn hostnaam "domeinnaam.synology.me" niet meer.
MyDS Center
mijn DDNS Hoostnaam met groen bolletje ervoor en het WAN-IP adres van mijn modem.
Is het WAN-IP van het nieuwe modem ook correct ?
Kun je dat adres pingen ?
-
Ik denk het wel. Ik heb gepingd en kreeg dit als resultaat:
Pingen naar 94.xxx.xxx.xxx
Pingen naar 94.xxx.xxx.xxx met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 94.xxx.xxx.xxx : bytes=32 tijd=<6 ms TTL=64
enz.
Ping-satistieken voor 94:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
Gerard
-
En als je ping <jouwdomeinnaam>.synology.me doet ?
-
Ja, ook dan.
En in het antwoord gaf hij weer het IP-adres 94.xxx.xxx.xxx met dezelfde antwoorden (tijd + of - één seconde).
Gerard.
-
Zijn de juiste poorten nog forwarded? Misschien heeft je provider een update of reset gedaan.
-
Birdy,
Ik zie, dat je gisteravond nog gereageerd hebt. Ik heb mijn forwards nagelopen en ziedaar, één foutje en twee stonden op off i.p.v. on. Volgens mij had ik het al eerder gecontroleerd. Maar dat doet er niet toe. Mijn fout. Dank voor je advies. Hij werkt weer, althans op mijn PC. Nu nog op mijn smartphone goed instellen.
Heel erg bedankt, Birdy! :!: :!:
-
Graag gedaan hoor ;D