Auteur Topic: Quick Connect werkt niet meer.  (gelezen 1251 keer)

Offline bobosteffie

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Quick Connect werkt niet meer.
« Gepost op: 19 juni 2020, 17:03:43 »
Goedenmiddag allemaal,

Ik probeer uit te zoeken hoe ik met de mobiele apps van Synology toegang kan krijgen tot mijn NAS op het moment dat ik niet thuis ben. Omdat dit nieuw voor mij is stel ik wellicht eenvoudige vragen. Sorry daarvoor, ik weet het simpelweg niet zelf op te lossen :)

Ik heb een DS218+ aangeschaft en heb ingesteld dat foto's vanaf mijn telefoon automatisch worden opgeslagen op de NAS wanneer ik binnen het netwerk kom waarin de NAS zich bevind. Echter wanneer ik niet thuis ben kan ik via de app niet de bestanden op mijn NAS zien. Hier moet ik ongetwijfeld nog wat voor instellen maar daar kom ik zelf niet uit. Ik weet niet welke stappen ik moet doorlopen om dit voor elkaar te krijgen. Onderstaande heb ik zelf geprobeerd:

- Ik heb QuickConnect aangezet, dit werkt prima wanneer ik op een laptop in wil loggen. Echter wanneer ik de link en de logingegevens gebruik die ik ook gebruik op de laptop dan verbind de applicatie niet met de NAS. Ik gebruik dan de applicatie Drive.

Kunnen jullie mij wellicht helpen? Indien ik aanvullende informatie moet verstrekken dan doe ik dit graag.

Ps. wij hebben een standaard router van T-Mobile hier staan, een Zyxel VMG8825-T50.

  • Mijn Synology: DS218+
  • HDD's: ST4000VN008

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1381
  • -Ontvangen: 8005
  • Berichten: 44.029
  • Alleen een PB sturen als hier om gevraag wordt.
    • Truebase
Re: Quick Connect werkt niet meer.
« Reactie #1 Gepost op: 19 juni 2020, 18:05:21 »
In je onderwerp heb je het over naam.synology.me.
Dat is een DDNS naam.

In je bericht heb je het over Quick Connect dat werkt met een ID, zoals quickconnect.to

Waar gaat het nu over?


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-7   DS115J    DSM 7.1.1-42962-5   DS918+    DSM 6.2.4-25556-7
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-7   DS220+    DSM 7.2.2-72806-1
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-1   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-12
BeeDrive   1TB             BeeServer  BSM 1.1-65374                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-12

Offline bobosteffie

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Re: Quick Connect werkt niet meer.
« Reactie #2 Gepost op: 19 juni 2020, 18:17:45 »
Sorry, ik heb dat ook geprobeerd om via die manier in te loggen op de laptop. Bedacht mij tijdens het posten van deze melding dat da prima via quick connect kan. Echter verzuimd om het in de header aan te passen, my bad.

Zoals het probleem in de tekst van mijn originele melding staat is de vraag die ik heb
  • Mijn Synology: DS218+
  • HDD's: ST4000VN008


 

Quick Connect.

Gestart door john hBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 0
Gelezen: 1001
Laatste bericht 14 februari 2020, 16:34:45
door john h
VERPLAATST: Quick-connect voor Windows

Gestart door BirdyBoard Netwerk algemeen

Reacties: 0
Gelezen: 800
Laatste bericht 23 februari 2022, 19:16:52
door Birdy
Quick-connect voor Windows

Gestart door JippieBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 7
Gelezen: 2500
Laatste bericht 24 februari 2022, 18:06:31
door Jippie
waarvoor is quick connect

Gestart door frixelBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 8
Gelezen: 2829
Laatste bericht 10 maart 2014, 21:45:03
door Birdy
Quick Connect ervaring door Ziggo leden. [Oproep]

Gestart door BrioletBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 2
Gelezen: 2000
Laatste bericht 26 juni 2015, 14:02:35
door Ben(V)