Synology-Forum.nl

Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: bobosteffie op 19 juni 2020, 17:03:43

Titel: Quick Connect werkt niet meer.
Bericht door: bobosteffie op 19 juni 2020, 17:03:43
Goedenmiddag allemaal,

Ik probeer uit te zoeken hoe ik met de mobiele apps van Synology toegang kan krijgen tot mijn NAS op het moment dat ik niet thuis ben. Omdat dit nieuw voor mij is stel ik wellicht eenvoudige vragen. Sorry daarvoor, ik weet het simpelweg niet zelf op te lossen :)

Ik heb een DS218+ aangeschaft en heb ingesteld dat foto's vanaf mijn telefoon automatisch worden opgeslagen op de NAS wanneer ik binnen het netwerk kom waarin de NAS zich bevind. Echter wanneer ik niet thuis ben kan ik via de app niet de bestanden op mijn NAS zien. Hier moet ik ongetwijfeld nog wat voor instellen maar daar kom ik zelf niet uit. Ik weet niet welke stappen ik moet doorlopen om dit voor elkaar te krijgen. Onderstaande heb ik zelf geprobeerd:

- Ik heb QuickConnect aangezet, dit werkt prima wanneer ik op een laptop in wil loggen. Echter wanneer ik de link en de logingegevens gebruik die ik ook gebruik op de laptop dan verbind de applicatie niet met de NAS. Ik gebruik dan de applicatie Drive.

Kunnen jullie mij wellicht helpen? Indien ik aanvullende informatie moet verstrekken dan doe ik dit graag.

Ps. wij hebben een standaard router van T-Mobile hier staan, een Zyxel VMG8825-T50.

Titel: Re: Quick Connect werkt niet meer.
Bericht door: Birdy op 19 juni 2020, 18:05:21
In je onderwerp heb je het over naam.synology.me.
Dat is een DDNS naam.

In je bericht heb je het over Quick Connect dat werkt met een ID, zoals quickconnect.to

Waar gaat het nu over?
Titel: Re: Quick Connect werkt niet meer.
Bericht door: bobosteffie op 19 juni 2020, 18:17:45
Sorry, ik heb dat ook geprobeerd om via die manier in te loggen op de laptop. Bedacht mij tijdens het posten van deze melding dat da prima via quick connect kan. Echter verzuimd om het in de header aan te passen, my bad.

Zoals het probleem in de tekst van mijn originele melding staat is de vraag die ik heb