Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: Dokman op 06 mei 2012, 17:47:02
-
ik krijg al 3 dagen lang een mail met deze melding
Dear user,
System failed to register the external IP address 217.121.xx.xxx to xxxxxx.FamilyDS.com in DDNS server Synology. The reported reason is [Authentication failed.].
Sincerely,
Synology DiskStation
Maar ik kan nog wel via de Familyds.com op mijn site komen.
iemand hier ook last van of hoe ik het kan verhelpen.
of kan iemand mijn vertellen hoe ik af meld. want ik gebruik nu
een NL domein naam die naar mijn IP adres door verwijst.
-
gebruik de EZ-internet wizard om uw DDNS opnieuw in te stellen.
of
in config file editor en host defaults staat uw ip van diskstation. deze zal op 0.0.0.0 staan dan.
wijzig deze eens naar uw IP van diskstation en reboot.
Ik heb in ieder geval de meldingen niet meer gekregen met het opnieuw instellen via de EZ-internet wizard.
groetjes
-
Ik had een zelfde melding. Uiteraard had ik eerst een account gevraagd, een demail gekregen om te bevestigen by sinology. Kon daarmee inloggen en zien dat er nog geen verbinding was geweest. Zag op de NAS dat het niet lukt om op DDNS te laten inloggen. Ik had een fout gemaakt in mijn mailadres (een letter vergeten) en dat werkt dus niet. (control-panel - DDNS, klik op de lijn met de gegevens, select EDIT) Controleer dat je informatie correct is (misschien ook je password nog eens goed intypen - zelfde dat je gebruikt om on-line in te loggen bij Synology). Daar kan je ook de verbinding testen. Door mijn geknoei, kreeg ik de foutmelding mijn DS benaming al in gebruik was, en dus heb ik gewoon een andere aan hetzelfde email gekoppeld. Werkt prima sindsdien.