Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: Lenny op 08 januari 2022, 17:38:40
-
Mijn DS video en DS file werkt op mijn smartphone zolang ik thuis via Wifi verbonden ben.
Kan iemand mij eenvoudig uitleggen wat ik allemaal moet instellen om mijn DS video en DS file op mijn Android smartphone te kunnen gebruiken als mijn smartphone via 4G of externe wifi werkt?
Quick Connect account is ingesteld.
Heb in het verleden eens een cursus netwerk gevold en ook Synology is daar besproken geweest maar is zo lang geleden, er bestond denk ik een wizard om instellingen stap per stap uit te voeren met EZ- internet maar deze zit niet meer bij het Package Center.
-
Eigenlijk is dat simpel. Gewoon uw quickconnect ingeven en uw login.
-
Dat heb ik dus gedaan, inderdaad zie daar mijn nas, maar de toepassingen eronder zoals DS video werken niet, krijgen geen connectie.
Dus kan niks raadplegen, klik dus op DS video deze opent de app maar staat te draaien, hetzelfde als voorheen dus.
-
Je geeft toch wel, in het 1e veld van de app, het QuickConnect ID in?
-
Had daar in eerste instantie het ip adres ingegeven van mijn nas, dat was bij de eerste keer dat ik DS video geïnstalleerd had en dat werkte zolang ik thuis was.
Heb nu mijn Quick Connect ID ingegeven en mijn wifi uitgezet en wordt inderdaad verbonden, dus gaat mijn probleem opgelost zijn denk ik.
-
Zeker weten.
-
Inderdaad werkt perfect, opgelost.