Synology-Forum.nl

Overige software => Data replicator & overige backupsoftware => Topic gestart door: vincentimpens op 09 juli 2022, 09:51:51

Titel: Verificatie gevraagd na plaatse nieuwe HD schijven backupdoel
Bericht door: vincentimpens op 09 juli 2022, 09:51:51
Wat kan de reden zijn dat ik deze melding krijg? De backup lijkt niet meer te werken.
Onze synology server op kantoor wordt gebackuped bij mij thuis op een andere synology, dit heeft altijd gewerkt.
In de bakcupserver heb ik 2 schijven veranderd wegens bad sectors, een voor een en volume laten heropbouwen.
Inlogen met de gegevens lijkt dus niet te werken
Titel: Re: Verificatie gevraagd na plaatse nieuwe HD schijven backupdoel
Bericht door: Birdy op 09 juli 2022, 10:07:23
Doel NAS is off line of er kan geen contact gemaakt worden.
Heeft niets te maken met het vervangen van HD's.
Titel: Re: Verificatie gevraagd na plaatse nieuwe HD schijven backupdoel
Bericht door: vincentimpens op 11 juli 2022, 16:54:31
Bedankt!
Wat kan de reden zijn van die verificatie? Ik vermoed dat dit op de backup NAS is?
Titel: Re: Verificatie gevraagd na plaatse nieuwe HD schijven backupdoel
Bericht door: Birdy op 11 juli 2022, 17:19:47
Ik denk dat je Gegevens controleren (https://kb.synology.com/nl-nl/DSM/help/HyperBackup/data_backup_settings?version=6) ingeschakeld hebt.