Synology-Forum.nl
Overige software => Data replicator & overige backupsoftware => Topic gestart door: Rikk op 30 juli 2016, 15:53:21
-
Goedendag,
Ik gebruik nu ongeveer 2 maanden de mogelijkheden van Hyper Backup, ik backup daarmee 1x per maand mijn foto´s en 1x per dag mijn belangrijkere bestanden naar een externe locatie (rsync), sinds afgelopen nacht werkt de backup niet meer, ik krijg telkens een foutmelding en zie dit in het logboek:
(https://www.synology-forum.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FRAnWz8S.png&hash=3914391a0092329fcd7fb6439e81453209cc9b30)
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Gebruikersnaam en wachtwoord kloppen nog gewoon, kan zelf inloggen en ook alle oude backups terugzien via de nas...
Alvast bedankt!
-
Staat er niets meer in de backup logfiles?
-
Dat is alles wat ik kan vinden....
-
Niemand die iets weet?
-
Gezien de log zit het in het netwerk.
Wat krijg je te zien als je handmatig start?
Beide nassen al eens opnieuw opgestart?
-
Ik heb hem na die foutmelding meteen opnieuw opgestart, dit had geen effect. Het is trouwens 1 nas, en de andere is een rsync server.
Handmatig starten levert hetzelfde probleem op...
Ik ga hem zometeen (hebben er 2 dagen tussen gezeten) nogmaals opnieuw op, kijken of dat effect heeft
-
EDIT: Herstarten had alweer geen effect.
-
Wat is de log van moment van starten tot stoppen.
En letterlijk alle tekst want op het plaatje is niet alles te lezen.
-
Wat is de log van moment van starten tot stoppen.
En letterlijk alle tekst want op het plaatje is niet alles te lezen.
Hierbij de foto van volledige log, van starten tot stoppen.
(https://www.synology-forum.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FLfc0ywn.png&hash=894ddb0f2e8bd17aa433df8bd4e88753aa3940e2)
-
Hij kan niet bij de doelbestemming volgens de log.
Als je het overzichtscherm hebt van de hyperbackup.
Wat is dan de status van de backup locatie?
-
De status is on-line, ik kan zelf ook gewoon op de backup locatie inloggen, en in de files browsen...
-
@Rikk Al je onnodige citaten zijn verwijderd. (http://www.synology-forum.nl/vragen-en-opmerkingen-over-het-forum/gebruik-de-citaatknop-met-mate-17838/)
-
Opnieuw de back-up taak aanmaken? Hyper heeft een update gehad.
-
Dit heeft geen effect.
Inmiddels is Synology Technical Support naar een oplossing aan het kijken
-
Gebruik je een vpn verbinding?
Anders die opnieuw laten verbinden, gebeurt bij mij ook wel eens.
Bij mij staat het ingesteld dat de vpn verbinding opnieuw moet worden gestart als die verbroken is, maar soms gebeurd soms dus niet.
En dan moet ik handmatig klikken op opnieuw verbinding maken, daarna werkt alles weer prima.
-
Gebruik je een vpn verbinding?
Nee, ik maak daar geen gebruik van