Synology-Forum.nl
Overige software => Data replicator & overige backupsoftware => Topic gestart door: Leonard1052 op 20 juli 2014, 14:33:14
-
Ik maak eens per week een backup van de ene NAS (DS214play) naar de andere (DS211j). Aan de DS211J hangt een externe USB harddisk waarop de backup moet plaatsvinden. Om een backup te kunnen maken moet op de ontvangende NAS de "netwerk back-up service" worden aangevinkt. Het gebeurt regelmatig dat de periodieke back-up mislukt omdat het vinkje voor deze netwerk back-up service onverklaarbaar is verdwenen. Iemand een idee? [attach=1]
-
Vreemd en vervelend.. Sluit je je nas af en toe af?
-
Zeer vervelend en heb eigenlijk ook geen idee waardoor dit zomaar gebeurt, misschien een goeie vraag voor Synology Support ?
Synology Ticket:
https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld
Of als je DS is geregistreerd of wilt registreren en dan een ticket:
https://myds.synology.com/support/register.php?lang=nld
Of als je wilt bellen:
http://www.synology.com/nl-nl/company/office_location
-
Vreemd en vervelend.. Sluit je je nas af en toe af?
Ja, eens per week start ik de NAS (automatisch) opnieuw op. Dit omdat hij na een week erg traag wordt. Zou daardoor het vinkje verdwijnen?
-
Mogelijk omdat hij dan opnieuw verbinding maakt met internet, en toevallig het ip adres in de router niet vast staat?
Je zou eens moeten proberen of hier een verbrand tussen bestaat.