Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => CouchPotato => Topic gestart door: Mielemuis op 23 oktober 2012, 20:58:01
-
Hallo,
Dit is mijn eerste bericht, en misschien dan ook meteen wel een vreemd bericht.
Heb al een tijdje de grote 3 aan het draaien met de verschillende hulp pagina's hier :D ,
maar nu heb ik een probleem met couchpotato.
Ik heb een aantal dagen geleden de service uitgezet omdat ik aan het kijken was wat mijn HDD uit de slaap stand hield, toen probeerde ik via het package centre de service weer aan te zetten, maar dit ging niet, het knopje bleef groen met de tekst uitvoeren. :shock:
Nu heb ik het programma geherinstalleerd, en het draaide weer, omdat ik toen geen zin had om alle films en dergelijke weer toe te voegen heb ik dat vanavond gedaan.
omdat hij een gevonden film niet wou downloaden en een fout gaf,
10-23 20:26:18 WARNING 404 GET /api/d23dd1a7875b47a7a04be78ce06b4701/release.download/?id=44 (192.168.1.101) 142.52ms10-23 20:26:18 ERROR [chpotato.core.plugins.log] API log: {'line': u'493', 'type': u'error', 'message': u"chrome 22: nUncaught TypeError: Cannot read property 'success' of undefined", 'file': u'http://HOST/api/API_KEY/static/movie_plugin/movie.js', 'page': u'http://HOST/wanted/'}
Heb ik couchpotato om een herstart gevraagd, dit hielp niet dus ik dacht via het package centre een herstart te forceren,
Nu blijkt dat couchpotato in mijn package centre al is stopgezet :? en heb ik het zelfde probleem als hiervoor, als ik op de groene uitvoeren knop druk gebeurd er niks! :evil:
wat dan wel weer vreemd is dat couchpotato gewoon te benaderen is via :5050
wat moet ik doen, een complete deinstalatie? even een knopje omzetten of een vinkje weghalen 8)
of het maar gewoon vergeten?
-
heb ik ook al eens gehad, kan verholpen worden met een herstart van je NAS... Wat je ook eens kan doen is het poortnummer veranderen, kan bezet zijn door een ander programma...