Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Cloud Sync => Topic gestart door: Logger op 02 december 2015, 10:13:27
-
Ik maak gebruik van Cloudsync en heb daar o.a. mijn dropbox account aan gekoppeld. Nu wil ik een tweede dropbox account eraan toevoegen maar bij toevoegen pakt cloudsync automatisch mijn reeds gekoppelde (1e) account. Is het überhaupt mogelijk een tweede dropbox account toe te voegen aan cloud sync?
-
Volgens DSM Help wel, toch?
Elke gebruiker kan met zijn gebruikersgegevens slechts één verbinding maken.
Met verschillende gebruikersgegevens kunt u meerdere verbindingen maken, maar het is niet mogelijk om verbindingen met dezelfde gebruikersgegevens te dupliceren.
-
Hey Birdy, dank voor je bericht!! :)
Ik zie nu dat het wel lukt om idd een tweede dropbox account toe te voegen. Van de week achter mijn eigen pc thuis kreeg ik het niet voor elkaar en nu (vanaf een andere pc en werkplek) lukt het wel.
Resume, voortaan maar eerst de DSM help raadplegen :oops:
-
Volgens mij gebeurt dit als de PC waarop je werkt al is ingelogd op een Dropbox account. Dan neemt Cloudsync die verbinding automatisch over. wil je dat niet dan moet je je PC even loskoppelen van je Dropbox account.
-
@Hofstede , dat kan wel kloppen :idea: Bij het aanmaken van een tweede dropbox account op mijn thuis PC werd inderdaad de verbinding van mijn eerste account automatisch overgenomen door cloudsync. Ik zal het thuis nog eens testen, dank voor je reply