Auteur Topic: Cloud Sync error: "Unknown error occurs. Please try again later."  (gelezen 1300 keer)

Offline SvH

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 1
Cloud Sync error: "Unknown error occurs. Please try again later."
« Gepost op: 17 augustus 2021, 11:09:45 »
Cloud Sync naar DropBox heeft gewerkt maar de link was gebroken dus probeerde ik het opnieuw in te stellen.

Ik krijg nu na het kiezen van DropBox > Next > API Request (Allow) > Redirect your personal information back to http://1XXXX:5000, please make sure http://1XXXXXX:5000 is your DS domain. > Agree > de melding: "Unknown error occurs. Please try again later."

Ik werk op een Mac. Meerdere browsers geprobeerd, lukt niet.

Network aan/uit gevinkt manually configure DNS server geprobeerd.
8.8.8.8
8.8.4.4
2001:4860:4860::8888

Heeft iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?

2001:4860:4860::8844
  • Mijn Synology: DS413


 

DSM 4.3 en Symform Cloud Backup

Gestart door hansiedownBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 3
Gelezen: 2368
Laatste bericht 18 september 2013, 19:42:02
door hansiedown
synchroniseren alleen naar cloud

Gestart door hassie54Board Cloud Station & Drive

Reacties: 4
Gelezen: 2822
Laatste bericht 25 september 2014, 22:38:28
door hassie54
Cloud Station Synchronisatie blijft steeds vast hangen

Gestart door synologyuserBoard Cloud Station Client

Reacties: 3
Gelezen: 3813
Laatste bericht 19 februari 2016, 18:13:38
door synologyuser
via 'cloud station backup' geen verbinding met Synology (DS216j)

Gestart door JoxanBoard Cloud Station & Drive

Reacties: 3
Gelezen: 1349
Laatste bericht 06 december 2017, 23:51:30
door Birdy
Hoe kan ik op via Cloud Station files Privé houden, en andere files delen met co

Gestart door David De SpiegeleireBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 1
Gelezen: 1810
Laatste bericht 16 februari 2014, 14:57:06
door Briolet