Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Cloud Sync => Topic gestart door: Sylvester op 23 april 2017, 07:45:18
-
Cloud Sync heeft zijn werk tot nu toe altijd schitterend gedaan.
Er is al ongeveer 2.7 TB geupload naar Amazon drive.
Onlangs hebben we weer wat documenten, muziek, en wat films toegevoegd.
Alles wordt weer netjes geupload behalve 2 films, één van 9.8 GB en één van 12.5 GB.
Het is geen ramp als dit niet lukt, het zijn maar films, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar de oorzaak.
Hij begint steeds opnieuw. Soms heeft hij 100% upload gedaan, soms maar 5% en begint dan opnieuw diezelfde film vanaf nul te uploaden naar Amazon drive.
Op Amazon drive zie ik de map staan, maar er zit niks is.
Aan de grootte of soort kan het niet liggen want ik heb al gelijkaardige grotere films geupload zonder problemen.
Iemand enig idee?
-
Ondertussen heb ik antwoord gehad van Amazon. Zij beweren dat er via cloud synchronisation tot 2GB geupload kan worden.
Via de desktop app kan er tot 49 GB .
Nu klopt dit toch niet helemaal, want ik heb al bestanden van 6 tot 8 GB geupload.
-
Amazon heeft inderdaad ongelijk, tenzij Synology verkeerde info geeft/heeft:
6 In speciale gevallen en in de volgende omstandigheden worden bestanden niet gesynchroniseerd door Cloud Sync:
.
.
Voor Amazon Drive als:
Een enkel bestand groter is dan 45 GB.
DSM Help. (https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/DSM/help/CloudSync/cloudsync)
-
Het staat gewoon in de help .... :o :oops:
Ik heb toch wel een aantal uren gezocht, alléé ik probeer dat toch vooraleer ik iets post.
Alweer bedankt voor het antwoord.
Ik wacht nog op een antwoord van Synology zelf. Eens kijken wat zij zeggen.
Het gebeurt wel vaker dat Amazon iets zegt dat niet helemaal klopt. Wat me wel opvalt is hun ver doorgedreven service. Ze antwoorden zelfs in het weekend en bellen je op om meer info te vragen of iets uit te leggen.
Over dat probleem met het stilvallen van Cloud Sync bij het uploaden van vele kleine bestandjes (zie elders in dit forum (https://www.synology-forum.nl/cloud-sync/cloud-sync-stopt-af-en-toe/)) hebben ze me verschillende keren opgebeld uit Canada.
-
De support afdeling heeft gekeken naar de log file van Cloud Sync. Het enige dat zij konden zien was dat hij nog steeds aan het uploaden was (klopt) en dat er ergens een error was ontstaan. Waarschijnlijk zou hij daardoor opnieuw proberen te uploaden.
Men vroeg mij om het nog eens een aantal dagen op te volgen. Mocht het niet lukken dan moest ik volgende week terug contact opnemen.
Deze morgen waren de grote files van 9,8 en 12,5 GB erdoor. Het was gelukt.
Ik weet dus niet wat er aan de hand was.
-
Op Amazon drive zie ik de map staan, maar er zit niks is.
Version: 2.3.3-0978
(2017-07-25)
6. Fixed an issue where syncing a folder with folder name that already exists on Amazon Drive may lead to loop.