Auteur Topic: Cloud Sync begint telkens opnieuw (2 bestanden)  (gelezen 2181 keer)

Offline Sylvester

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 117
  • -Ontvangen: 106
  • Berichten: 1.801
Cloud Sync begint telkens opnieuw (2 bestanden)
« Gepost op: 23 april 2017, 07:45:18 »
Cloud Sync heeft zijn werk tot nu toe altijd schitterend gedaan.
Er is al ongeveer 2.7 TB geupload naar Amazon drive.
Onlangs hebben we weer wat documenten, muziek, en wat films toegevoegd.
Alles wordt weer netjes geupload behalve 2 films, één van 9.8 GB en één van 12.5 GB.

Het is geen ramp als dit niet lukt, het zijn maar films, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar de oorzaak.
Hij begint steeds opnieuw. Soms heeft hij 100% upload gedaan, soms maar 5% en begint dan opnieuw diezelfde film vanaf nul te uploaden naar Amazon drive.
Op Amazon drive zie ik de map staan, maar er zit niks is.
Aan de grootte of soort kan het niet liggen want ik heb al gelijkaardige grotere films geupload zonder problemen.

Iemand enig idee?

DS1517+, DS1522+ en 2 x DS716+II
en Mac gebruiker... en Windows allergie ...

Offline Sylvester

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 117
  • -Ontvangen: 106
  • Berichten: 1.801
Re: Cloud Sync begint telkens opnieuw (2 bestanden)
« Reactie #1 Gepost op: 23 april 2017, 21:36:43 »
Ondertussen heb ik antwoord gehad van Amazon. Zij beweren dat er via cloud synchronisation tot 2GB geupload kan worden.
Via de desktop app kan er tot 49 GB .
Nu klopt dit toch niet helemaal, want ik heb al bestanden van 6 tot 8 GB geupload.
DS1517+, DS1522+ en 2 x DS716+II
en Mac gebruiker... en Windows allergie ...

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1399
  • -Ontvangen: 8046
  • Berichten: 44.176
  • Fijne feestdagen.......
    • Truebase
Re: Cloud Sync begint telkens opnieuw (2 bestanden)
« Reactie #2 Gepost op: 23 april 2017, 21:43:33 »
Amazon heeft inderdaad ongelijk, tenzij Synology verkeerde info geeft/heeft:

Citaat
6 In speciale gevallen en in de volgende omstandigheden worden bestanden niet gesynchroniseerd door Cloud Sync:
.
.
Voor Amazon Drive als:

    Een enkel bestand groter is dan 45 GB.

DSM Help.


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-5   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.2.2-72806-2
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-2   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-12
BeeDrive   1TB             BeeServer  BSM 1.2-65567                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-12

Offline Sylvester

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 117
  • -Ontvangen: 106
  • Berichten: 1.801
Re: Cloud Sync begint telkens opnieuw (2 bestanden)
« Reactie #3 Gepost op: 24 april 2017, 06:25:59 »
Het staat gewoon in de help ....  :o :oops:
Ik heb toch wel een aantal uren gezocht, alléé ik probeer dat toch vooraleer ik iets post.
Alweer bedankt voor het antwoord.

Ik wacht nog op een antwoord van Synology zelf. Eens kijken wat zij zeggen.

Het gebeurt wel vaker dat Amazon iets zegt dat niet helemaal klopt. Wat me wel opvalt is hun ver doorgedreven service. Ze antwoorden zelfs in het weekend en bellen je op om meer info te vragen of iets uit te leggen.
Over dat probleem met het stilvallen van Cloud Sync bij het uploaden van vele kleine bestandjes (zie elders in dit forum) hebben ze me verschillende keren opgebeld uit Canada.
DS1517+, DS1522+ en 2 x DS716+II
en Mac gebruiker... en Windows allergie ...

Offline Sylvester

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 117
  • -Ontvangen: 106
  • Berichten: 1.801
Re: Cloud Sync begint telkens opnieuw (2 bestanden)
« Reactie #4 Gepost op: 29 april 2017, 10:36:20 »
De support afdeling heeft gekeken naar de log file van Cloud Sync. Het enige dat zij konden zien was dat hij nog steeds aan het uploaden was (klopt) en dat er ergens een error was ontstaan. Waarschijnlijk zou hij daardoor opnieuw proberen te uploaden.
Men vroeg mij om het nog eens een aantal dagen op te volgen. Mocht het niet lukken dan moest ik volgende week terug contact opnemen.

Deze morgen waren de grote files van 9,8 en 12,5 GB erdoor. Het was gelukt.
Ik weet dus niet wat er aan de hand was.
DS1517+, DS1522+ en 2 x DS716+II
en Mac gebruiker... en Windows allergie ...

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1399
  • -Ontvangen: 8046
  • Berichten: 44.176
  • Fijne feestdagen.......
    • Truebase
Re: Cloud Sync begint telkens opnieuw (2 bestanden)
« Reactie #5 Gepost op: 26 juli 2017, 22:34:37 »
Op Amazon drive zie ik de map staan, maar er zit niks is.

Version: 2.3.3-0978
(2017-07-25)

6. Fixed an issue where syncing a folder with folder name that already exists on Amazon Drive may lead to loop.


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-8   DS115J    DSM 7.1.1-42962-5   DS918+    DSM 6.2.4-25556-8
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-8   DS220+    DSM 7.2.2-72806-2
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-2   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-12
BeeDrive   1TB             BeeServer  BSM 1.2-65567                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-12


 

google cloud printer

Gestart door supermarcieBoard Externe harddisks en Printers

Reacties: 1
Gelezen: 2874
Laatste bericht 16 september 2012, 20:11:29
door Olger
Hyperbackup capacity error icm Amazon Cloud Drive

Gestart door RelitechBoard Data replicator & overige backupsoftware

Reacties: 4
Gelezen: 1966
Laatste bericht 30 november 2016, 19:27:15
door Stephan296
cloud station map

Gestart door jacobusBoard Cloud Station & Drive

Reacties: 11
Gelezen: 2434
Laatste bericht 30 maart 2017, 10:58:14
door jacobus
Ik begrijp het verschik niet tussen Drive en Cloud Station Server

Gestart door srna513006Board Synology DSM algemeen

Reacties: 16
Gelezen: 19169
Laatste bericht 02 augustus 2018, 17:15:19
door srna513006
Probleem met Cloud Station Server

Gestart door srna513006Board Cloud Station & Drive

Reacties: 6
Gelezen: 1758
Laatste bericht 28 september 2019, 22:04:18
door Briolet