Auteur Topic: Verbinding is mislukt. Controleer uw instellingen en probeer het opnieuw.  (gelezen 1677 keer)

Offline p.lankhaar

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 6
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 44
Waarde forum vrienden,

Ooit komt er, hoop ik, misschien nog eens een dag dat ik doorga voor één van dé synology experts van Nederland, maar voorlopig zit ik daar nog mijlenver vandaan.
Ik kan alleen maar hopen dat jullie mij tot die tijd behulpzaam wilt zijn met het oplossen van de zaken waarin ik vastloop.

Op mijn Synology NAS heb ik een Cloud Station Server pakket geïnstalleerd. Via de quickconnect heb ik hem aangemeld, zodat ik er van buitenaf verbinding mee kan maken. Dat werkt gedeeltelijk.

Als ik via mijn webbrowser vanaf een andere verbinding surf naar http://mijnbedrijf.quickconnect.to kan ik een verbinding leggen. Mijn gebruikers hebben allemaal verschillende rechten toegekend gekregen. Zo kan gebruiker Data de mappen data en data2 doorzoeken.
Gebruiker chauffeur alleen maar data2.
De gebruikers waarmee ik mijn verbinding getest heb, zien allemaal de mappen waarmee ze toegang hebben. Tot zover geen enkel probleem.

Het ging mis vanaf het moment dat ik Cloud Station Drive heb geïnstalleerd.
Wat ik ook probeer, ik krijg vanaf een externe verbinding een foutmelding als ik probeer om aan te melden op mijn NAS.

Ik krijg de volgende foutmelding:
Verbinding is mislukt. Controleer uw instellingen en probeer het opnieuw.
Vanzelf heb ik Google al geprobeerd. Op dit forum was daar nog wel meer info over te vinden.
Ik heb intussen alles nagelopen. De NAS heeft een vast IP adres. DNS server is ingesteld.
Voor zover ik kan zien, staan de rechten goed.

Wat kan het nog meer zijn?
De gegevens zoals ik ze heb geconfigureerd:

Offline BasvdBerk

Re: Verbinding is mislukt. Controleer uw instellingen en probeer het opnieuw.
« Reactie #1 Gepost op: 19 oktober 2022, 08:53:51 »
Dag @p.lankhaar

Ik zit met min of meer hetzelfde issue, hoe heb jij het opgelost :?:

Grt Bas
--------------------------------------------------------------
Master: DS920+ 2x Ironwolf 4TB 1x 8TB
Back-up: DS216play

Offline p.lankhaar

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 6
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 44
Re: Verbinding is mislukt. Controleer uw instellingen en probeer het opnieuw.
« Reactie #2 Gepost op: 19 oktober 2022, 09:11:53 »
Dag Bas,
Het spijt me dat ik je daar geen antwoord meer op kan geven.
Deze vraag kwam uit de tijd dat ik nog een ICT bedrijf had, maar ik ben al meer dan 2 jaar geleden helemaal uit die branche gestapt.
Bovengenoemd probleem had ik destijds bij één van mijn klanten. Het is 5 jaar geleden en ik heb geen idee meer hoe ik het destijds opgelost heb.
Ik hoop dat je er alsnog uitkomt.

Offline BasvdBerk

Re: Verbinding is mislukt. Controleer uw instellingen en probeer het opnieuw.
« Reactie #3 Gepost op: 19 oktober 2022, 10:57:34 »
Hallo @p.lankhaar

Geen probleem, dank voor je antwoord, ik zoek verder.

Grt Bas
--------------------------------------------------------------
Master: DS920+ 2x Ironwolf 4TB 1x 8TB
Back-up: DS216play


 

DS109 Geen netwerk verbinding

Gestart door MarcelBBoard Download Station

Reacties: 0
Gelezen: 1664
Laatste bericht 10 juni 2009, 16:19:10
door MarcelB
DSPhoto WEL DSFile GEEN verbinding

Gestart door kshBoard iOS Apps (iPhone, iPad en iPod)

Reacties: 18
Gelezen: 7988
Laatste bericht 17 december 2012, 21:54:52
door steven079
L2TP/IPsec VPN verbinding werkt niet.

Gestart door Klikoo.Board VPN Server

Reacties: 0
Gelezen: 1801
Laatste bericht 26 maart 2015, 16:56:35
door Klikoo.
Zeer trage verbinding

Gestart door DresBoard Synology DSM 5.2

Reacties: 6
Gelezen: 3229
Laatste bericht 30 augustus 2015, 19:47:10
door Daytona12
geen verbinding internet explorer bij spotweb/install.php [opgelost]

Gestart door frank2908Board Spotweb

Reacties: 4
Gelezen: 2231
Laatste bericht 06 maart 2016, 21:11:20
door frank2908