Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: Kowokowo op 15 oktober 2015, 22:37:15
-
Ik heb al van alles geprobeerd:
1. Laatste versie van Cloud Station 3.2-3487 geïnstalleerd
2. Synchronisatietaak verwijderen en opnieuw maken.
Maar helaas, steeds dezelfde melding:
bestand x ...... kan door geweigerde toegangsrechten niet worden gesynchroniseerd of het bestand is in gebruik.
Dit geldt trouwens niet voor alle bestanden, er zijn bestanden die wel gewoon goed gesync worden.
Er zijn meer computers met Cloud Station geïnstalleerd, zodat ik op alle computers een CloudStation map heb.
De software is geïnstalleerd op een Windows 10 computer.
Iemand de gouden tip??
-
Heb je wat meer info over het soort bestand ?
Is het een Outlook .pst bestand of zoiets ?
In welke folder bevind het bestand zich ?
-
Het zijn mp3 bestanden.
Maar er zijn ook vele mp3 bestanden gewoon prima gesync.
-
Opgelost (denk ik) ::)
Alles maar verwijderd op de computer in CloudStation.
Nieuw sync taak gemaakt en draaien maar!
Alles zonder problemen weer gesync naar de computer.
Het blijft wel een raadsel waarom ik ineens dit probleem had :?: