Synology-Forum.nl

Packages => Officiële Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: Rvbilsen op 29 januari 2015, 17:18:26

Titel: Sync werkt niet?
Bericht door: Rvbilsen op 29 januari 2015, 17:18:26
Ik heb cloudstation op mijn DS412 geïnstalleerd en DS Cloud op mijn iPad en iPhone geïnstalleerd. Alles is groen, er is een home/cloudstation aangemaakt. Ik heb alles aangevinkt wat er maar aan te vinken is om te synchroniseren maar er gebeurt niks. De map blijft leeg. De iPad staat netjes online bij de clientlist. Wordt er de eerste keer niet een totale synchronisatie gedaan? Kun je het synchroniseren ook handmatig starten?
Titel: Re: Sync werkt niet?
Bericht door: huucster op 25 juli 2015, 17:41:51
Ook ik ervaar problemen met synchroniseren. Alles lijkt goed te staan, maar synchroniseren lukt alleen handmatig. Op mijn iphone wordt mijn wifi netwerk niet geselecteerd, daar staat alleen 'vervinden via LAN'. Waarom staat hier niet mijn eigen wifi netwerk, want dat is volgens mij het probleem. Wie weet het antwoord?