Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: Tumpie op 13 januari 2015, 17:57:07
-
Hallo allemaal.
Sinds een ruime week kan ik niet meer bij mijn cloudstation komen. Aangezien ik in die periode ook niet thuis was, kon ik ook niets uitvogelen.
Inmiddels weer even thuis. DSM update 5.1-5022. Maar als ik bij bijwerken en herstellen kijk zie ik: Verbinding is mislukt. controleer uw internet verbinding. Bij Quickconnect is hij bezig te registreren en blijft hij registeren.
Nu heb ik recentelijk een nieuwe modem van UPC ontvangen. Hier heb ik de bridgemode van aangezet en mijn eigen router er tussen gehangen. Toen ik vandaag thuis kwam, bleek ik 'beperkt internet' te hebben. Volgens mij is mijn eigen router stuk gegaan of zoiets. Nu heb ik de router van UPC weer als router aangezet en werkt het internet weer.
Als ik de EZ-Internetwizard laat draaien met de modem/router van UPC (technicolor) dan krijg ik eerst 3 groene vinkjes voor controle netwerkinterface, gateway verbinding en internet verbinding. Daarna een rood driehioekje met een uitroepteken erin controle netwerkomgeving. Daarna een rood kruis bij controle van de dns server.......
Ergens gaat er iets niet goed, maar ik ben een beetje een leek.... Kan iemand mij helpen?
alvast bedankt,
groeten,
Tumpie
-
Staat de boel op dynamisch of statisch IP? Het ziet ernaar uit dat de DNS instellingen niet in orde zijn.
-
Ja dat was het. Probleem opgelost! Hoe simpel kan het zijn.....
Topic kan dicht.