Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: Tazmanian op 31 juli 2019, 09:00:24
-
Ik gebruik al geruime tijd Drive. Op 2 PC's staan identiek dezelfde mappen welke gesynct worden naar elkaar.
1 desktop & 1 laptop
Momenteel draaien ze op 2.0.0 11055
Nu heb ik sinds vorige week een probleem.
Wanneer ik op de laptop een bestand aanpas of een nieuw bestand zet loopt alles zoals het hoord. (wordt gesync naar nas en desktop)
Wanneer ik een bestand op de desktop aanpas of een nieuw bestand zet wordt dit gesynct naar mijn NAS, maar op de laptop krijg ik dan een foutmelding : Nieuw bestand.txt kan door geweigerde toegangsrechten niet worden gesynchroniseerd of het bestand is in gebruik
Heb koppeling al eens verbroken en opnieuw aangemaakt maar krijg het niet opgelost.
Wie kan mij helpen?
EDIT: dit topic mag gesloten worden, het was Bitdefender die Drive geen toegang had gegeven op deze PC tot deze mappen.
Drive weer toegelaten en werkt nu terug :idea: