Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: janf73 op 30 september 2022, 15:00:18

Titel: map verwijderd in verkenner op PC - Vorige versie terughalen lukt niet
Bericht door: janf73 op 30 september 2022, 15:00:18
Zoals in dit topic https://www.synology-forum.nl/cloud-station/bestanden-verwijderd-backup-aanwezig/
heb ik een dikke week geleden een submap (een volledig dossier) van een "Gedeelde Map" verwijderd die gesynchroniseerd wordt op meerdere PCs.
In een log zie ik wel wanneer het laatst wijzigingen zijn aangebracht. (21/09/2022) Ik vermoed het verwijderen.
Ik heb geprobeerd om via de 'versieverkenner' die map terug te vinden en te herstellen. Voor die map lukt het niet om de versies te zien.
PS de prullebak op mijn PC is leeg; dus hier is niets meer terug te halen. Tenzij iemand daar een ander idee over heeft.

Na een tijdje krijg ik de melding
"De bewerking is mislukt. Meld u opnieuw aan bij DSM en probeer opnieuw". Dit heb ik nu al meermaals geprobeerd.

Voor andere mappen lukt dit wel. Dit is wel mijn grootste map met mijn professionele dossiers met 470.000 bestanden in 10903 mappen.
Doordat de software waarmee ik werk veel hulpbestanden aanmaakt, worden er dagelijks honderden tot misschien duizenden bestanden gesynchroniseerd en dat soms meermaals per dag.

Kan ik er op een andere manier nog aan?
Titel: Re: map verwijderd in verkenner op PC - Vorige versie terughalen lukt niet
Bericht door: Babylonia op 30 september 2022, 22:32:56
En heb je op de NAS zelf geen actieve prullenbak?
Titel: Re: map verwijderd in verkenner op PC - Vorige versie terughalen lukt niet
Bericht door: janf73 op 05 oktober 2022, 16:05:59
Prullebak stond niet aan.
Ik kon blijkbaar wel zoeken in versiegeschiedenis en daar via de dossiernaam nog wel files gevonden. Zoals misschien te verwachten niet de laatste versie maar goed genoeg om mee voort te kunnen.
Ik krijg nog altijd geen overzicht in de versieverkenner maar kan (soms) er wel gericht in zoeken.